حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » مبارزه با تبعیض، تحکیم پایه های انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: مبارزه با فساد، تبعیض و نظارت بر دستگاه ها را باید تحکیم پایه های انقلاب اسلامی دانست.

...

کاوش نیوز: آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: ایران امروز، مردمی متدین، دانشمندانی قوی و توانمندی های بزرگی دارد که مایه امیدواری برای آینده است.

وی اضافه کرد: مسئولان کشور باید با بهره گیری از این توان و نظارت قوی تر و رفع تبعیض، امید را به جامعه تزریق و از هرگونه یاس و ناامید کردن مردم پرهیز کنند.

آیت الله عابدینی ادامه داد: وزیر امور خارجه آمریکا و از روسای قدیمی سیا اخیرا گفته است ایران امروز جسورتر از قبل شده و نفوذ خود را در یمن و سوریه و منطقه بیشتر کرده اما اطلاعات او قدری کم است و باید بداند جمهوری اسلامی موشک های بسیار بیشتر و قوی تر از آنچه او فکر می کند دارد به طوری که آمریکا باید خواه ناخواه مانند شاه دست نشانده خود از منطقه پا به فرار بگذارد.

خطیب جمعه قزوین اظهار داشت: همانطور که آمریکا از عراق اخراج و از سوریه فرار کرد در ادامه نیز آینده روزگار مسلمانان از وضعیت فعلی قدرتمندتر و آینده آمریکا شکست پذیرتر از امروز خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به 29 دی روز غزه، گفت: این مردم مظلوم گرچه از نظر نیرو و تجهیزات ناتوان بودند اما با کمک خداوند و با اتکا به نیروی مقاومت خود توانستند دشمنی را که پیچیده ترین ابزار نظامی را در اختیار دارد، به تسلیم وادارند تا جایی که این رژیم منحوس و غاصب تن به آتش بس داد.

آیت الله عابدینی در قسمت دیگری از خطبه های خود در آستانه فرا رسیدن ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به حدیثی از ایشان اشاره کرد و گفت: لبخند مومن به روی برادر خود بهشت را خریداری کردن است و همچنین باید گفت مقابله مومن با دشمن نیز انسان را از عذاب جهنم دور می کند.

وی افزود: همین روایت نشان می دهد که مسلمانان در صورت سختی ها، فریاد خود را به زبان امر به معروف و نهی از منکر و حتی از پایگاه رسانه و یا نماز جمعه سر دهند، اما در مقابل دشمن، وحدت، انسجام و یکپارچگی داشته و با آن مقابله می کنند.

امام جمعه قزوین همچنین سالروز رحلت مرحوم شیخ عباس قمی را نیز گرامی داشت و افزود: این شخصیت بزرگ 31 عنوان کتاب از خود به جای گذارده است که مفاتیح الجنان از مهم ترین آنها است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.