حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.



امام جمعه تکاب با اشاره به قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی توسط آمریکا گفت: سپاه برخلاف آمریکا و متحدانش همواره در برابر تروریست های القاعده و داعش در منطقه در صف اول مبارزه بوده و نماد مبارزه با تروریسم است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام عیسی برادری در جشن اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار در حسینیه سپاه تکاب با بیان اینکه حمایت آمریکا از گروه هایی مانند القاعده و داعش نماد تروریستی بودن این کشور است، افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه از تروریست ها حمایت نکرده و اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه مضحک است.

وی اظهار داشت: مدافعان حرم سدی بزرگ در برابر تروریست های منطقه هستند و این اقدام آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بیش از گذشته محبوب تر خواهد کرد.

امام جمعه تکاب ادامه داد: این حرکت ابلهانه رییس جمهور آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند و ملت ایران با اتحاد و انسجام بیشتر، از فرزندان خود در سپاه حمایت خواهند کرد.

حجت الاسلام برادری افزود: مایه افتخار است که سردمداران کشوری مثل آمریکا که دست هایشان به خون جوانان ایران اسلامی آغشته است، دشمن سپاه پاسداران باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب نیز در این مراسم با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز گفت: اعلام قرار گرفتن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی از سوی آمریکا به عنوان یکی از کشورهای حامی تروریسم نشانه ای از درست بودن مسیر حرکت این نهاد انقلابی است.

سرهنگ مهدی زینال نژاد افزود: تامین امنیت کشور و مبارزه و مقابله با دشمنان نظام از وظایف اصلی سپاه است اما این نهاد در چهل سال گذشته علاوه بر اقتدار نظامی، در عرصه سازندگی و آبادانی مناطق محروم کشور نیز پیشتاز بوده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.