حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » هشت البرزی به اردوی انتخابی رقابت های پاراآسیایی دعوت شدند

هشت البرزی به اردوی انتخابی رقابت های پاراآسیایی دعوت شدندرییس هیات نابینایان و کم بینایان البرز گفت: هشت ورزشکار از این استان به اردوی انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت های پاراآسیایی ٢٠٢٢ دعوت شدند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: روزبه زورقی افزود: چهار نفر از ورزشکاران نابینا و کم بینا استان در رده سنی نوجوانان و چهار نفر در رده سنی بزرگسالان در رشته های دو ومیدانی و شنا به این اردوها دعوت شدند.

وی اضافه کرد: این رقابت ها به میزبانی چین برگزار که هم اکنون در حال آماده سازی این ورزشکاران هستیم.

زورقی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت ورزش نابینایان و کم بینایان در استان اشاره و خاطر نشان کرد: ٢ هزار نابینا و کم بینا طبق آمار بهزیستی در استان هستند که از این تعداد حدود ٢٠٠ ورزشکار سازمان یافته در البرز مشغول به فعالیتند.

وی با اشاره به اینکه زیر ساخت های ورزش نابینایان و کم بینایان طی چهار سال گذشته در استان رشد داشته خاطر نشان کرد: راه اندازی دفتر هیات، خانه شطرنج نابینایان و کم بینایان، زمین اختصاصی فوتبال، باشگاه بدنسازی و پاورلیفتینگ از جمله اقداماتی است که برای توسعه زیر ساخت های ورزش در البرز انجام شده است.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان البرز با بیان اینکه ورزشکاران این استان موفق به کسب افتخارهای زیادی شدند گفت: با توجه به استعدادهای زیادی که در استان وجود دارد به دنبال این هستیم تا از همکاری سایر دستگاه ها و بخش خصوصی برای جلب حامی و توسعه هر چه بیشتر زیر ساخت ها بهره گیریم.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین مشکلات این ورزشکاران برای حضور در رویدادهای ورزشی مساله ایاب و ذهاب است، با توجه به اینکه تردد به تنهایی برای این افراد مشکل و بایستی با همراه اعزام شوند و از سوی دیگر هزینه بر بوده به همین منظور نشستی با شهردار کرج برگزار و مقرر شد تا در این رابطه تصمیمات جدی اتخاذ شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.