حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » جذب گردشگر و سرمایه گذار در اولویت قرار گیرد

 جذب گردشگر و سرمایه گذار در اولویت قرار گیرداستاندار البرز گفت: جذب گردشگر و سرمایه گذار از اولویت های مهمی است که با هدف توسعه هرچه بیشتر استان باید به آن ها توجه داشت.

...

کاوش نیوز: محمد علی نجفی در نشست شورای اداری استان البرز افزود: فرصت های سرمایه گذاری در البرز را باید غنیمت شمرد که حوزه گردشگری یکی از این فرصت ها است .

وی ادامه داد: بسترها باید برای جذب سرمایه گذار در البرز فراهم شود و با توجه به ظرفیت های گردشگری این حوزه مهم دراولویت قرار گیرد.

استاندار البرز تاکید کرد: امروز هرچه بیشتر باید به سفارش های رئیس جمهوری مبنی بر آسایش مردم توجه کرد که دراین زمینه تکریم ارباب رجوع و استقرار میز خدمت اقدامی موثر به شمارمی رود.

نجفی با قدردانی از تسریع درحکم شهردار کرج گفت: مشکلات ویژه کرج در حوزه های عمرانی و آلودگی هوا است که قرارگرفتن البرز درمسیر 14 استان کشور تهمیدات ویژه ای را دراین زمینه می طلبد.

وی اضافه کرد: در تعطیلات نوروزی شاهد35 میلیون تردد درالبرز بودیم که این ترددهای بالا درصورت مدیریت فرصت به شمارمی رود.

نجفی گفت: با توجه به حجم بالای تردد دراستان البرز در توسعه راهها اقدامات موثری از جمله آزاد راه تهران – شمال ، همت مورد توجه قرار گرفته است.

استاندارالبرز اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که بزرگراه همت از پیشرفت 62درصدی به 90 درصد رسیده و بخشی از مشکلات بین پیمانکار و شرکت ساخت امروز درسازمان برنامه و بودجه کشور با حضور مسئولان استانی پیگیری می شود.

وی افزود: راه هشتگرد- طالقان و بزرگراه شمالی که شهرداری تقبل کرده از جمله پروژه های موثر در بخش راه است که در سفر رئیس جمهوری نگاهی ویژه ای به این بخش شده است.

نجفی ادامه داد: علاوه بر راه ها، پروژه قطار شهری کرج – هشتگرد نیز در دست پیگیری است اگرچه لازم است تدابیری جدی برای متروی داخل شهر کرج نیز پیش بینی شود.

نجفی گفت: امروز باید نگاه ویژه به کرج و فردیس دراستان البرز داشت چرا که وجود خانواده های حاشیه نشین کمک های ملی را در این زمینه می طلبد.

وی اضافه کرد: راه اندازی فرودگاه پیام که مدتها متوقف بوده از اقدامات موثر دیگر برای خدمات دهی بیشتر به مردم است.

استاندار البرز در ادامه به مسایل شهرداری ها پرداخت و اظهار کرد: امروز نیازمند درآمد پایدار در کنار صرفه جویی هستیم و به دلیل درآمد پایین باید مدیریت ویژه داشت.

وی ادامه داد: وجود ساخت وسازهای غیرمجاز از دیگر مشکلات البرز به شمارمی رود که باید تدابیر ویژه اندیشیده شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.