حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » تیم های قایقرانی ایران در رقابت های آسیا درخشیدند

تیم های قایقرانی ایران در رقابت های آسیا درخشیدندتیم های قایقرانی مردان و زنان جمهوری اسلامی ایران در رقابت های قایقرانی جوانان و زیر 23 سال آسیا به میزبانی استان البرز، درخشیدند.

...

کاوش نیوز: در این رقابت ها، تیم های برتر کانو و کایاک رقابت های قایقرانی جوانان و زیر 23 سال آسیا که از دهم آبان ماه در رودخانه خروشان کرج آغاز شده، امروز جمعه معرفی شدند.

در بخش کانو جوانان آقایان، تیم های ایران، تایلند و قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند و در بخش کایاک آقایان نیز تیم تایلند «اول »، ایران «دوم » و قزاقستان«سوم » شد.

همچنین در رشته کانو جوانان بانوان تیم های تایلند، هند و ایران مقام های برتر را از آن خود کردند.

در بخش کانو زیر 23 سال آقایان قزاقستان، ازبکستان و تایلند و در بخش بانوان تایلند، ایران و هند به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته کایاک زیر 23 سال آقایان نیز به ترتیب تیم های چین تایپه، ازبکستان و قزاقستان و و در بخش بانوان ایران و تایلند توانستند به ترتیب حائز مقام های برتر در این دوره از رقابت ها شوند.

مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر٢٣ سال و جوانان آسیا برای نخستین بار به میزبانی کشورمان در کیلومتر 14 جاده کرج-چالوس (رودخانه کرج) در حال برگزاری است.

در این دوره از رقابت ها علاوه بر ایران، ورزشکاران 9 کشور آسیایی و سه کشور اروپایی به مدت سه روز در رودخانه خروشان کرج با یکدیگر رقابت دارند.

ایران، لبنان، چین تایپه، هند، ترکیه، قزاقستان، گرجستان و تایلند از جمله کشورهایی هستند که در این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.

رقابت های قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا زیر نظر فدراسیون جهانی قایقرانی برگزار می شود.

در مجموع 15 تیم شامل سه تیم ایرانی و 12 تیم خارجی در آب های خروشان رودخانه کرج رقابت دارند که مرحله پایانی این رقابت ها فردا شنبه انجام می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.