حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » ترور برگزیدگان علمی کشور مسیر تعالی ملت ایران را مسدود نخواهدکرد

امام جمعه و استاندار زنجان تاکید کردند: دشمنان با ترور برگزیدگان علمی کشور قصد دارند حرکت رو به جلوی ملت بزرگ ایران را گرفته و مسیر پیشرفت و تعالی این ملت سرافراز را مسدود و صعب کنند در حالیکه روند تحقیقات و فعالیتهای علمی و پژوهشی دانش هسته‌ای کشور با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حجت الاسلام علی خاتمی و فتح الله حقیقی در پیام مشترکی در پی شهادت دانشمند صنعت دفاعی کشورمان با بیان اینکه بار دیگر دست ایادی استکبار منفور و در راس آن صهیونیست جنایتکار به خون دانشمندان و برگزیدگان ایران اسلامی آلوده شد، افزودند: ترور بزدلانه و مذبوحانه شهید محسن فخری زاده دانشمند وارسته و نخبه حوزه صنعت دفاعی و هسته ای کشورمان نشان از آن دارد که صهیونیسم کودک‌کُش و حقیر تا چه حد در برابر آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و محور مقاومت عاجز مانده است.

ایشان یادآورشدند: ملتی که شهادت برای جوانان آن یک ارزش و آرزوست از چنین اقدامات پلیدی هراس ندارد، همگان دیدند بعد از ترور سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت مصمم تر از قبل در برابر ایادی استکبار و مرتجعین منطقه ایستاد و صهیونیسم جنایتکار و عاملان ترور مذبوحانه شهید محسن فخری زاده بدانند نیروهای مسلح و جان برکف ایران اسلامی انتقام سختی از آنان خواهد گرفت و خون به ناحق ریخته شده این شهید بر زمین نخواهد ماند.

امام جمعه و استاندر زنجان در این پیام، اظهار داشتند: تقارن شهادت دانشمند نخبه علمی و متعهد کشورمان با سالروز عروج شهید معزز این دیار دکتر مجید شهریاری عزم ملت سرافراز ایران اسلامی را در تداوم خط شهادت مصمم تر می سازد.

ایشان افزودند: اینجانبان از طرف مردم پایتخت شور و شعور حسینی، دهمین سالروز شهادت فرزند این دیار شهید دکتر مجید شهریار و همچنین شهادت دکتر محسن فخری زاده را به محضر ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

راهشان و نامشان پر رهرو  و گرامی باد.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه / هفتم آذرماه/ با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودروی حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودروی نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.