حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » ایران گزینه هایی برای پاسخگویی به بدعهدی های آمریکا دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اگر اروپا نگرانی خروج ایران از برجام را دارد، باید جدی وارد عمل شود در غیر این صورت ایران گزینه هایی برای پاسخگویی به بدعهدی های آمریکا دارد.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: اروپا نباید در مقابل عهدشکنی آمریکا سکوت کند و شورای امنیت در مقابل نقض برنامه های این شورا توسط آمریکا باید قطع نامه صادر کند.

وی با اشاره به حضور قدرتمند ایران در منطقه اظهار داشت: اروپا باید در برابر هرگونه تحریم جدیدی که آمریکا علیه ایران اعمال می کند ایستادگی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل در پنجم آذر سال 58 اشاره کرد و گفت: تشکیل بسیج در راستای رسالت انبیا، ائمه و اولیای الهی و اهداف بلند اسلام و قرآن است.

حجت الاسلام خاتمی با تاکید بر اینکه این انقلاب فقط برای اصلاح ایران نبود، تاکید کرد: عزت اسلام و مسلمین و بیداری جهان اسلام و تعالی بشریت، افق دوردست روشن برای پایان دادن به تاریکی تاریخ است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بنا نبود محدود به درون مرزهای کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: این انقلاب شکل گرفت تا یک میلیارد و 700 میلیون مسلمان جهان را بیدار و برای مستضعفان تحولی ایجاد و الگوی آزادی خواهان باشد.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه انقلاب باید برای طولانی مدت در جهان باقی بماند، ادامه داد: ما در انتظار روئیت خورشید انقلاب در سال های آینده هستیم چونکه درزمان حاضر در طلوع صبح آن قرار داریم.

وی انقلاب را پویا و متحرک بیان کرد و افزود: این انقلاب دنیا را روزانه متحول می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هرکسی دل در گرو انقلاب نهاد و خود را سرباز و علاقه مند به آن اعلام کرد بسیجی مجاهد و جان بر کف است.

حجت الاسلام خاتمی، احقاق حق، ولایتمداری، قیام و پاسداری از کشور برای رضای خدا، بصیرت، دشمن شناسی را از ویژگی های بارز بسیجیان برشمرد.

وی هشت آذر 89 را روز ترور مجید شهریاری، دانشمند هسته ای و فرزند زنجان بیان کرد و ادامه داد: رژیم دیکتاتوری با مشارکت رژیم جعلی صهیونیستی اقدام به ترور این شهید والا مقام کرد که این دانشمندان به ایران اقتدار می دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.