حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » عمل به فرامین رهبری راه مقابله با توطئه های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دشمنان در 40 سال گذشته از هیچ توطئه ای بر علیه کشورمان دریغ نکردند، عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب راه مقابله با این توطئه ها است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر جمعه زنجان افزود: طی هفته ، مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان کشور مسائل مهم و اساسی را بیان کردند که شنیدن آن کافی نیست بلکه باید به آن عمل کرد.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب یکی از موارد مطرح شده را کسب تقوای الهی عنوان کردند که فرصتی طلایی برای هر فردی محسوب می شود و این مولفه برای مسئولان امری مهم و حتمی بشمار می رود.

خطیب جمعه زنجان خاطرنشان کرد: به این مهم باید توجه داشت که طی 40 سال گذشته استکبار جهانی در راس آن امریکای جنایتکار شب و روز چه دولتمردان جمهوری خواه و دموکرات از هیچ توطئه ای برای براندازی نظام جمهوری اسلامی دریغ نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: 40 سال گذشته انقلاب نشان می دهد که امریکایی ها جنگ هشت ساله، تحریک گروههای مختلف ، محاصره اقتصادی را با هدف تضعیف نظام اسلامی اجرا کرده اند اما به هدف خود نرسیدند.

وی اظهار داشت: همواره امریکایی ها از گزینه نظامی سخن گفته اند و از وقتی که ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بر سر کار آمده این موضوع به روشنی و صراحت نیت واقعی خود را بیان کرده است.

امام جمعه زنجان ادامه داد: آمریکا با هدف حفظ منافع خود قرار دادهای میلیاردی فروش تسلیحات را با عربستان سعودی منعقد کرده که با حقارت تمام اعلام کرده این کشور بدون امریکا نمی تواند فعالیت کند.

وی اضافه کرد: هم اکنون امریکایی ها با اعزام ناوهای جنگی خود به منطقه خلیج فارس جنگ روانی و فضاسازی با همراهی دیگر کشورهای دوست علیه کشورمان اغاز کردند و این درحالی است که همگان معتقدند که اگر ترامپ می دانست در صورتی که به ایران حمله کند، پیروز می شود یکساعت هم تاخیر نمی کردند.

خطیب جمعه زنجان اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار مسائل را از جمله جدیت مدیران در اهتمام کاری، رفع مشکلات اقتصادی مردم، مداوای اقتصاد بیمار کشور، بهره گیری از مدیران شجاع و جهادی امیدوار به آینده، برخورد با معضل قاچاق، دلال و خیانتکار را مطرح کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: رهبری همچنین به رونق تولید، رفه موانع ، اعتماد به جوانان ، احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده، ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان، تشویق مردم به کالای ملی، و عدم توجه به شایعات فضای مجازی را عنوان کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.