حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » فرهنگیان با تولید محتوا در ایام کرونایی نقش آفرین بودند

استاندار زنجان با اشاره به فعالیت‌های بی‌شائبه معلمان و  دست اندرکاران تعلیم و تربیت در ایام کرونایی افزود: اقدامات بی‌بدیل این قشر موجب شد که آموزش تعطیل نشود و در این راستا محتواهای متعددی را تولید و در اختیار دانش‌آموزان قرار دادند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: فتح الله حقیقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت این استان نیز همگام با سطح کشور با توجه به شرایط کرونایی انجام وظیفه کردند و حتی بازدیدها نیز بیانگر آن بود که فرهنگیان با بهره گیری از روش های خلاقانه مطالب آموزشی را به صورت مستمر به دانش‌آموزان انتقال دادند که جای تقدیر دارد.

استاندار زنجان بر لزوم آمادگی و برنامه ریزی‌های لازم جهت آموزش دانش‌آموزان در بستر فضای مجازی تاکید کرد و گفت: این امکان وجود دارد که در آینده نیز بخشی از آموزش‌های دانش‌آموزان در این فضا استمرار داشته باشد که با رفع نواقص می‌توان با کیفیت بهتری مطالب و محتواها را ارائه کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این استان در خصوص اردوگاه‌های دانش آموزی در مقایسه با استان های همجوار وضعیت بدتری دارد، اظهار داشت: بر این اساس برای رفع این مشکل و با اولویت بندی وضعیت اردوگاه دانش آموزی امام خمینی شهر زنجان و شهید بهشتی خدابنده توسط معاون عمرانی استاندار طی جلسه ای بررسی خواهد شد.

حقیقی افزود: هر چند اردوگاه دانش آموزی امام خمینی (ره) زنجان بنا به گفته شهرداری به این دستگاه اختصاص دارد اما می‌توان برای برطرف کردن مشکل راه، از دستگاه متولی امر و یا حتی خیران کمک گرفت.

وی اضافه کرد: در صورت عملی نشدن راهکار یاد شده و با مساعدت هایی به شهرداری زنجان نسبت به رفع مشکلات و موانع موجود در این اردوگاه مبادرت شود و در این میان جلسه ای با حضور دستگاه‌های متولی و ارائه راهکارهای عملی‌تر با مسؤولیت معاونت عمرانی استاندار تشکیل خواهد شد.

استاندار زنجان ادامه داد: ارائه راهکار عملی و تصویب آن در جلسه شورای آموزش و پرورش می تواند به رفع بخشی از مشکلات این اردوگاه منتهی شود که در این خصوص مشارکت های بین بخشی اثر بهتری را به دنبال دارد.

وی با اشاره به سفر احتمالی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به این استان نیز گفت: در صورت تحقق این امر، موضوع بازدید اردوگاه دانش آموزی امام خمینی (ره) زنجان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سفر این مسؤول کشوری علاوه بر دیگر پروژه ها گنجانده خواهد شد.

حقیقی خاطرنشان کرد: پرداخت پنج درصد عوارض شهرداری به آموزش پرورش نیز جای تقدیر دارد که این موضوع نشان می دهد با وجود مشکلات شهرداری ها این مهم در استان انجام گرفته است.

به گفته استاندار زنجان، آموزش و پرورش نهاد انسان سازی است که باید در راه اعتلای آن همه اهتمام کنیم و این دستگاه طی سال گذشته در استان توفیقات خوبی داشت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.