حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » بی‌طرفی کامل عوامل اجرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی رعایت شود

استاندار زنجان گفت: بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات، شهرداری‌ها نیز وظیفه دارند، به تناسب درخواست هیات اجرایی و هیات نظارت امکانات لازم را در اختیار این امر بگذارند و به صراحت اعلام می‌کنم دست‌اندرکاران انتخابات بی‌طرف کامل هستند چرا که آرای مردم حق‌الناس است.

...

کاوش نیوز: فتح‌الله حقیقی در نشست مشورتی شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای استان، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: شهرداران و روسای شهرهای استان به این مقوله مهم توجه جدی داشته باشند که در صورت دریافت گزارش ها و حتی کوچکترین تخلفی از سوی مدیران در این انتخابات، برخورد جدی انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ارکان انتخابات پیش رو باید با اقتدار برگزار شود، ادامه داد: بر این مبنا مدیران حق صحبت له یا علیه فردی، طرفداری و یا نامزد انتخاباتی ندارند.

حقیقی افزود: در صورت مشاهده تخلف بلافاصله برخورد لازم با مدیر خاطی انجام خواهد شد، چرا که انتخابات آبروی سیستم و مدیریت بوده و باید این رخداد مهم باشکوه، سالم و در امنیت کامل برگزار شود.

استاندار زنجان ادامه داد: تخلف در انتخابات گناه محسوب می شود و بر این اساس رعایت قانون انتخابات الزامی و حفظ  آرای مردمی نیز اهمیت زیادی دارد.

وی یادآوری کرد: بیگانگان برای انتخابات پیش رو دندان تیز کرده اند تا مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم را مشاهده و نظاره کنند، بنابراین حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای توطئه ها را نقش بر آب می کند.

حقیقی در ادامه با اشاره به اینکه وظیفه شهرداران و شوراها مبنی بر حفظ آرامش در جامعه افزود: در زمان حاضر وظیفه همه ایجاد امید از طریق ارائه عملکرد قوی است و باید خدمت‌رسانی خود را در این مسیر ارتقا داد.

وی اظهار داشت: فرمانداران با شهرداری‌ها و شوراها همراهی بیشتری داشته باشند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان از شهرداران در کنار اجرای قانون حمایت کامل می کند، ادامه داد: یکی از  اشکالات در شهرداری این است که اجازه ساخت غیرمجاز داده می‌شود و سپس کمیسیون ۱۰۰ تشکیل می‌شود و این در حالی است که باید پیش از احداث از چنین ساخت و سازهایی جلوگیری کرد.

وی اضافه کرد: هر چند تعداد جلسات شهرداران و روسای شوراها نسبت به گذشته افزایش یافته است اما کافی نیست که برگزاری مستمر آن می تواند نتایج خوبی را داشته باشد.

حقیقی افزود: بر این مبنا، باید مشکلات شهرداری‌ها احصا و سپس در شورای معاونین مطرح و نسبت به رفع آنها اقدام شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.