حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » ۸۲ درصد معلمان زنجانی واکسینه شدند

 مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تا کنون ٨٢درصد از معلمان این استان در مراکز تجمیعی واکسینه شده اند و واکسیناسیون نوبت دوم فرهنگیان استان نیز به سرعت در حال انجام است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حسن مظفری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سلامت همکاران و دانش آموزان همواره اولویت ما بوده است، افزود: در این زمینه تمهیدات مناسب و ضروری در دستور کار قرار دارد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سرعت عمل استان زنجان در خصوص ثبت نام دانش آموزان بالا بوده و لازم است در مدت زمان باقی مانده با فعالیتی جهادی تمامی ثبت نام ها انجام پذیرد، اظهار داشت: در ثبت نام کتب درسی نیز آموزش و پرورش زنجان جزو استان‌های پیشرو بوده و پیگیر هستیم تا به موقع و به طور مناسب در سطح استان توزیع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طی تفاهم نامه همکاری با اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوب شد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت مجهز شوند و امروز بحمدلله ٩٢ درصد از روستاهای استان به اینترنت دسترسی دارند.

مظفری اظهار داشت: در راستای تهیه تبلت و امکانات سخت افزاری برای دانش آموزان، سال گذشته استان زنجان جزو پنج استان برتر در این زمینه بود که نزدیک ۴هزار تبلت تهیه و در اختیار دانش آموزان مناطق محروم قرار گرفت و امسال نیز پیگیر تهیه تبلت برای مناطق باقی مانده هستیم.

وی گفت: امسال ۲ رتبه برتر در کنکور سراسری و همچنین ٦ مدال در المپیاد توسط دانش آموزان استان به دست آمد که برای استان زنجان جای بسی افتخار است، همچنین امسال برای اولین بار اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه‌های اجرایی جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برگزیده استانی شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از تمامی روسای مناطق خواسته شده تا روی پروژه مهر و بحث بازگشایی مدارس متمرکز شوند تا با برنامه ریزی صحیح هیچ مدرسه ای در مهر ماه بدون معلم نماند و با آمادگی کامل به استقبال بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برویم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.