حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » هیات پزشکی زنجان المپیاد استعدادهای برتر را پوشش کامل داد

 هیات پزشکی زنجان المپیاد استعدادهای برتر را پوشش کامل داددبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: این هیات برای بالابردن امنیت سلامت ورزشکاران حاضر در پیکارهای سنگنوردی و بدمینتون پسران و موی تای پسران و دختران که به میزبانی این استان برگزار شد، خدمات پزشکی ورزشی ارایه داد.

...

کاوش نیوز: بیتا بدلخانی افزود: امدادگران و روانشناسان هیات پزشکی ورزشی زنجان در طی برگزاری سه رشته از سری مسابقات نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در زنجان، در سالن حضوری فعال داشتند تا مشکلی برای ورزشکاران بوجود نیاید.

وی اظهار کرد: در سنگنوردی 25 ورزشکار، در بدمینتون 38 ورزشکار، در مویتای دختران 34 ورزشکار و در موی تای پسران نیز 108 نفر از 190 ورزشکار حاضر دچار مصدومیت شدند.

بدلخانی ادامه داد: در رشته موی تای 2 دختر و هشت پسر که درصد آسیب دیدگی بالایی داشتند به منظور مداوای بهتر و کامل تر به بیمارستان انتقال یافتند و مابقی ورزشکاران نیز از سوی امدادگران این هیات، درمان در محل شدند.

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: بیشترین آسیب دیدگی ورزشکاران مربوط به خراشیدگی ها و گرفتگی عضلات بود و چندین مورد نیز مشاوره تخصصی از سوی روانشناسان این هیات به منظور کنترل هوش هیجانی ورزشکاران، ارایه شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.