حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » یکصدایی در برابر یاوه گویی های آمریکا حاکم شود

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان گفت: تبعیت از فرامین رهبری توطئه های گوناگون دشمنان را خنثی می کند و در این میان در برابر یاوه گویی های آمریکا باید صدای واحد در کشور شنیده شود.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری در جمع سفرای کشورهای اسلامی در کنفرانس وحدت اسلامی افزود: ایشان راه نجات منطقه را بیداری اسلامی و تقویت حرکت مقاومت عنوان کردند و فرمودند که این وظیفه متوجه آحاد ملت های مسلمان بخصوص علمای اسلام است.

وی اظهار داشت: امسال برخی شخصیت های بزرگ سیاسی کشورها نخست وزیر اسبق کشورهای عراق و افغانستان در این جلسه حضور داشتند و در واقع از نکات قابل توجه این جلسه بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: در این دیدار رهبری تکلیف امروز جهان اسلام را وحدت، یکدلی، همبستگی، کشورهای مسلمانان بیان کردند و ادامه دادند که این مهم به این دلیل است که این کشورها قرآن کریم، اصول اعتقادی مشترک، سنت پیغمبر، قبله واحد، عبادات و اهداف مشترک و در مرتبه دوم دشمن مشترکی دارند.

حجت الاسلام خاتمی افزود: مسائل کنونی اقتضا می کند که کشورهای جهان بیش از گذشته وحدت و همبستگی داشته باشند و مقام معظم رهبری به روسای کشورهای اسلامی نیز پدرانه نصیحت کردند که تحت ولایت الله قرار بگیرد و زیر سیطره آمریکا قرار نگیرند.

وی اضافه کرد: آمریکا بنا بر طبع استکباری خود این کشورها را تحقیر می کند و رئیس جمهوری این کشور حکام سعودی را به گاو شیرده تشبیه کرد که این تحقیر و توهین مردم عربستان است.

امام جمعه زنجان ادامه داد: امام مسلمین جانشین امام معصوم در بین مردم است و حتی توهین به ملت مسلمان عربستان را تحمل نمی کند.

وی بیان کرد: رهبری در این دیدار گفتند که هم اکنون انقلاب اسلامی در 40 سالگی خود به درخت تنومندی تبدیل شده و در این میان آمریکا و دیگر متحدش رژیم اسرائیل در حال افول و زوال قدرت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: بر این اساس ایستادگی و مقاومت در برابر قلدری های آمریکا به ویژه رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی باید یک حرف واحد در کشور گفته شود.

وی بیان کرد: رهبری گفتند ملت ایران به برکت مقاومت، در سایه ایمان به خدا و اعتقاد به وعده های الهی در برابر تمام توطئه های چون کوه ایستاده است و این سخن را تمامی کشورهای جهان شنیدند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.