حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » ایران تسلیم فشارهای دشمنان نمی شود

 ایران تسلیم فشارهای دشمنان نمی شودوزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران با عقبه تاریخی با عزت و مقتدر و تقدیم صدها هزار شهید و جانباز برای حفظ انقلاب، بدون شک از شرایط کنونی گذر خواهد کرد و تسلیم فشارهای دشمنان نمی شود.

...

کاوش نیوز: امیر سرتیپ امیر حاتمی روز شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان افزود: در شرایط متفاوتی نسبت به گذشته هستیم که نه فقط شرایط بحرانی نیست بلکه مملو از فرصت و تهدیدهایی هم وجود دارد که در صورت بی توجهی اثرات سوئی را بر جای خواهد گذاشت.
وی یادآور شد: در یک سو دشمن مصممی ایستاده که با فکر غلطی می اندیشد می تواند با فشار مردم ایران را وادار به تسلیم کند، دشمنی که این بار عریان تر از گذشته به میدان آمده است و دقیق تر می دانیم که چه قصدی دارد.
حاتمی اظهار داشت: در سوی دیگر هم مردم مصممی در ایران وجود دارند که شرایط به مراتب سخت تر از وضعیت کنونی را پشت سر گذاشته اند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: امروز دیدیم که دشمن با وقاحت تمام توافق و تعهدها را زیر پا گذاشت و حرکتی فراتر از بد عهدی را نشان داد.
حاتمی خاطرنشان کرد: چنین دشمنی که امروز در موضع شرورانه حضور یافته، به حتم مردم ایران را خواهد شناخت و ملت جمهوری اسلامی هم از این شرایط عبور خواهد کرد اگرچه سختی هایی برای آنان به دنبال دارد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دستیابی به آرامش و رفاه را حق هر ملتی از جمله مردم جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: این حق مردم ایران است که در شرایط خوب زندگی کنند و به حتم هر شخص و گروه آزاده ای در برابر این زورگویی ها خواهد ایستاد.
وی اضافه کرد: شرایط کنونی فرصت مغتنمی برای بخش خصوصی است و شاید حمایت از تولید ملی که رهبر معظم انقلاب برای سال جاری مطرح کرده اند در دل همین تحریم ها رخ دهد و محقق شود.
وزیر دفاع به شکل گیری شورای هماهنگی اقتصادی با خصور سران سه قوه در کشور اشاره کرد و گفت: در استان ها هم باید فعالیت 2 شورای هماهنگی اقتصادی و ستاد مقابله با تحریم ها با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: دولت باید در شرایط کنونی امنیت و نظم مورد نیاز را فراهم کند و سایر گروه ها و اقشار هم تلاش خود را برای اداره و گذر از این وضعیت به کار بگیرند.
حاتمی تصریح کرد: اگر هدف دشمن فلج سازی سیستم اقتصادی کشور باشد به حتم تمام فعالان اقتصادی باید کار جهادی و شبانه روزی را در پیش بگیرند و دولتمردان هم مشکلات آنان را برطرف کنند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دولت در وضعیت کنونی به حتم باید به اولویت ها توجه کند و در رسیدگی به مشکلات ابتدا تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی و سپس رفع مشکلات تولیدکنندگان را مد نظر قرار دهد.
حاتمی اظهار داشت: رئیس کل جدید بانک مرکزی ساماندهی و رسیدگی به مسایل ارزی را در دستور کار قرار داده و بدون شک ابعاد و تاثیر این موضوع در دولت به طور کامل روشن است.
وی بر لزوم همکاری، همراهی و هماهنگی دولت و بخش خصوصی در همه شرایط تاکید کرد و گفت: در این وضعیت تصمیم ها با قاطعیت بیشتری گرفته و مسایل با سرعت بالایی رفع می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.