حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » قریب به ۸۵ درصد خانوارهای روستایی ماهنشان از گاز طبیعی بهره مند هستند

قریب به ۸۵ درصد خانوارهای روستایی ماهنشان از گاز طبیعی بهره مند هستند مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۸۴.۵ درصد خانوار روستایی شهرستان ماهنشان تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دارند.

...

به گزارش  کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا: رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه گازرسانی به مناطق روستایی، گامی موثر در جهت توسعه متوازن شهرستانهای استان است، افزود: هم اکنون از ۱۲۶ روستای دارای سکنه شهرستان ماهنشان ۹۵ روستا به شبکه گاز کشور متصل هستند، ۱۱ طرح در دست اجرا و یک طرح نیز در دست طراحی است.
وی یادآورشد: طی هفته دولت امسال نیز  عملیات اجرایی ۱۱ طرح گازرسانی در ماهنشان شامل ۱۰ روستا و یک واحد تولیدی آغاز شد که بر این اساس ضریب نفوذ گاز در روستاهای این شهرستان به بیش از ۹۱ درصد رسید.
سلیمانی نژاد اظهار داشت: با اجرای طرح های گازرسانی به شهرستان ماهنشان با بیش از ۲۷ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت ۵۷ هزار متر خط تغذیه و شبکه فولادی اجرا و ۵۹۳ انشعاب نصب و گاز ۵۸۶ واحد مسکونی تامین شده و ۶۲۷ خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: شهرستان ماهنشان بر اساس سرشماری سال ۹۵، با ۳۹ هزارو ۳۸۵ نفر جمعیت معادل ۳.۷ درصد از جمعیت کل استان، دارای ۲ شهرک صنعتی ماهنشان و انگوران است که هر ۲ شهرک بهره مند از گاز بوده و یک جایگاه سی ان جی نیز در این شهرستان به بهره برداری کامل رسیده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.