حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » مسیر ارتباطی ۳۲ روستای استان زنجان همچنان بسته است

مسیر ارتباطی ۳۲ روستای استان زنجان همچنان بسته استمعاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش برف سنگین که از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد و تا روز جمعه ادامه داشت راه 95 روستای این استان را بست که باتلاش راهداران راه 63 روستا تاکنون بازگشایی شده و مسیر ارتباطی ۳۲ روستای دیگر همچنان مسدود است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: جواد یوسفی افزود: با آغاز بارش های برف با به کارگیری حدود ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و فعالیت ۴۰۰ نیرو پاکسازی، نمک پاشی و برف روبی آزادراه ها، جاده های ترانزیت و دیگر جاده های اصلی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر همه راه های اصلی و فرعی استان زنجان باز است و تردد خودروها در آنها جریان دارد، اظهارداشت: هم اکنون برخی گردنه های استان مه آلود و با یخبندان صبحگاهی مواجه است.

یوسفی اضافه کرد: بیشترین راه روستایی بسته شده به ترتیب در شهرستان های ماهنشان، زنجان، طارم و ایجرود است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: برخی خودروهای سنگین که در جاده های استان تردد می کنند دارای لاستیک های نامناسب هستند که با کمترین بارندگی و وضعیت جوی نامناسب قیچی کرده و سوانحی را موجب می‌شوند.

یوسفی از رانندگان این خودروها خواست برای حفظ جان خود و دیگر رانندگان عبوری از جاده‌ها به ایمن سازی وسایط نقلیه خود توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: رانندگان برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.