حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » جنگ اقتصادی و تحریم‌ آمریکا علیه ایران بی‌اثر است

امام جمعه ابرکوه گفت: به لطف خدا ظرفیت کشور به گونه‌ای است، اگر دستان برخی افراد به اموال عمومی و بیت المال قطع شود، جنگ اقتصادی دشمن و تحریم‌های ظالمانه آمریکا و استکبار جهانی علیه ایران اثرچندانی نخواهد داشت.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه افزود: لذا گره‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم با تدبیر، پیگیری و مشورت مسئولان رفع می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری اظهار کرد: آینده کشور روشن و امیدوار کننده است، باید به مردم امید داد، اگر امید نباشد هیچ کار بزرگی صورت نمی‌گیرد .

حسینی با گرامیداشت سالروز عملیات بزرگ ثامن الائمّه (ع) ادامه داد: در این عملیات به امر حضرت امام(ره) حصر آبادان توسط رزمندگان شکسته و ۱۵۰ کیلومتر از اراضی اشغالی از دشمن پس گرفته شد .

خطیب جمعه ابرکوه اضافه کرد: در این عملیات بیش از سه هزار نیروی فریب‌ خورده رژیم بعثی کشته و یا زخمی شدند و هزار و ۶۵۶ نفر به اسارت درآمدند و تعداد قابل توجهی جنگ افزار، هواپیما و بالگردهای دشمن نیز از بین رفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه یادآور شد : پنچ تن از شهدای این عملیات از شهروندان ابرکوه هستند .

وی در ادامه با اشاره به پس لرزه‌های حمله رزمندگان انصارالله یمن به منابع شرکت نفتی آرامکو عربستان سعودی تصریح کرد: این حمله آنها را مبهوت و سرگردان کرده است.

وی افزود: بعد از آنکه آمریکا نتوانست مستقیما انگشت اتهام علیه ایران دراز کند، انگلیس، آلمان و فرانسه را مامور صدور بیانیه‌های مضحک در اتهام‌زنی علیه ایران کرد.

حسینی با بیان اینکه، ۱.۵ سال است آمریکا از برجام خارج شده است، یادآور شد: کشورهای اروپایی مانده در برجام هم برای همسویی با آمریکا نخواستند کاری بکنند، حالا به بهانه حمله یمن به تاسیسات نفتی عربستان، آنها( انگلیس، فرانسه و آلمان) در بیانیه خود، ایران را مسئول این حملات معرفی می‌کنند.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: انگلیس می‌خواهد با اهرم فشار، اتهام و نقض برجام روند مذاکره را برای رسیدن به توافق جدید ایجاد کنند و چشم انداز بقاء برجام را تیره و تار سازد.

حسینی خاطرنشان کرد: آنها باید بدانند این ملت صبور و مقاوم که سخت‌ترین مراحل تحریم را سپری کرده با عزمی جدی همچون کوهی راسخ با ارشاد رهبر معظم انقلاب به سوی رسیدن به اوج قله در حرکت است.

وی تصریح کرد: ملت ایران مزاحمت‌های آمریکا ، انگلیس و غرب را همچو خَس و خاشاک از سر راه خود بر می‌دارد و دشمنان و بدخواهان خود را بیش از گذشته پشیمان و سرافکنده و عاجز خواهد کرد.

حسینی افزود: شما وجدان ندارید و خود را در دیدن حقیقت به کوری می‌زنید و گرنه می‌دیدید در حمله انصارالله به آرامکو، فقط تاسیسات نفتی آسیب دید و یک نفر هم کشته نشد.

امام جمعه ابرکوه یادآورشد: منافع شما آسیب دید، دنیا را به تلاطم می‌کشید، اما نسبت به جنایت پنج ساله رژیم آل سعود که علاوه بر کشتار مردم بی‌دفاع و بی‌پناه یمن کاری کرده که هر ۱۰ دقیقه یک کودک می‌میرد و ۴۰۰ کودک دچار سوء تغذیه می‌شود.

وی بیان کرد: رژیم سعودی تاکنون ۲۵۰ هزار حمله هوایی علیه یمن انجام داده است و بیش از نیم میلیون بمب خوشه‌ای و موشک و خمپاره پرتاب کرد و در اثر آن بیش از ۹۰ هزار نفر به شهادت رسیدند .

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: در قبال این فجایع سکوت کردید و هرگز خواستار نشست فوری سازمان ملل برای دفاع از حقوق بشر هم که شده در بحرین نشدید اما برای آتش گرفتن چند مخزن نفت تمام امکانات بین‌المللی و تبلیغاتی را بسیج می‌کنید.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.