حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » حقانیت ایران در سفر رئیس جمهوری به سازمان ملل برای جهانیان آشکار شد

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به حضور دکتر روحانی در مقر سازمان ملل گفت: حقانیت کشورمان در سفر رئیس جمهوری و سخنرانی وی در سازمان ملل برای جهانیان آشکار شد.

...

کاوش نیوز: آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: در این سفر، همچنین مظلومیت مردم رنج دیده یمن و مردم فلسطین بیان و آمریکا به عنوان دولتی وحشی و ناقض معاهدات بین المللی معرفی شد.

وی با اشاره به مذاکرات چند جانبه کشورهای اروپایی با کشورمان و آمریکا در سازمان ملل ادامه داد: اروپایی ها از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان در اقدامی نامعقول کشورمان را متهم اصلی حمله به آرامکو عربستان معرفی کردند.

وی اضافه کرد: این حرکت، ماهیت اعتماد ناپذیری اروپایی ها و عهدشکنی آنان را به وضوح نشان داد و عیان کرد زیرا که آنان حتی در اقدام به تعهدات فرجامی خود نیز بدعهد بودند.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع خبرگان رهبری گفت: ایشان بر مذاکره با طرف های اروپایی تاکید کردند لیکن اعتماد داشتن به آن کشورها را نیز جایز ندانستند.

آیت الله پورمحمدی افزود: اکنون از تحریم های آمریکا علیه کشورمان چیزی نمانده و آخرین حربه تحریمی آنان جلوگیری از حضور مسئولان کشورمان در آن کشور است.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس ادامه داد: رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی با تکیه بر اخلاص، ایثار و فداکاری حماسه های بزرگی آفریدند که نمونه بارز آن عملیات شکست حصر آبادان در پنجم مهر سال ۶۰ بود که خواست امام راحل (ره) و ملت ایران بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.