حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » وحدت سران قوا باعث حل مشکلات مردم می‌شود/ لزوم توجه به راستی آزمایی در مذاکرات تا رفع تحریم‌ها

نماینده مجلس شورای اسلامی به لزوم وحدت رویه میان دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: در مذاکرات پیش‌رو، اجرای طرح راهبردی مجلس و راستی‌آزمایی تعهدات طرف مقابل الزامی است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: اسماعیل‌ کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همسو شدن سران قوا و انتظار مردم از تحولات مثبت، اظهار کرد: اتحاد بین قوا در بررسی مسائل و معضلات کشور و یکپارچگی دستگاه‌ها تاثیر به سزایی دارد ضمن آنکه انتقاد از تصمیمات نظام منعی ندارد.

وی در ادامه گفت: سیاست‌های کلان نظام به ویژه در بحث‌ها‌ی اقتصادی، با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و وحدت سران قوا نتیجه‌گیری بهتری خواهد داشت، به نحوی که در تصمیمات دستگاه‌ها موجب وحدت‌رویه خواهد شد و مردم نیز از تاثیرات این هماهنگی آگاهانه احساس آرامش ‌می‌کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با اختیارات مجلس و تعامل با دولت بیان کرد: عدم جلب رأی اعتماد به برخی وزرا یا استیضاح آن‌ها نشان از نبود وحدت نیست، بلکه مجلس شورای اسلامی اختیاراتی دارد که باید در راستای نظارت روی دولت از آن بهره ببرد و این اختیارات منافاتی با وحدت بین قوا ندارد.

کوثری با اشاره به این که ۱۷ وزیر پیشنهادی از ۱۸ نماینده دولت در وزارتخانه‌ها توانستند از مجلس رأی اعتماد بگیرند، افزود: بهترین تصمیمات مشترک دولت و مجلس، دستوراتی است که برای حل مشکلات مردم بیشترین تاثیر را داشته باشد.

وی در رابطه با هماهنگی دولت و مجلس در خصوص برجام و مذاکرات خاطرنشان کرد: مجلس با تهیه طرح اقدام راهبردی ریل گذاری دقیقی انجام داده است، که تیم مذاکره کننده با در نظر گرفتن این طرح، لزوم گرفتن ضمانت اجرایی و راستی‌آزمایی برای رفع همه تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی و اجرای کامل تعهدات طرف مقابل اقدام خواهد کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.