حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » 70 درصد مشکلات کشور داخلی است

امام جمعه فیروزکوه:

70 درصد مشکلات کشور داخلی است

امام جمعه فیروزکوه گفت: 30 درصد مشکلات جامعه مربوط به تحریم ها است و 70 درصد از آن داخلی و از سوء مدیریت سرچشمه می گیرد.

...

کاوش نیوز: «حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند» در خطبه های نماز جمعه این هفته فیروزکوه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت که دولت باید تیم اقتصادی را ترمیم کند.

وی بیان کرد: مدیران باید وضعیت اقتصادی را بهبود بخشند؛ اگر دولت نمیتواند، مجلس شورای اسلامی باید مدیران اقتصادی را تغییر دهند.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: این چه تیم اقتصادی است که برای 1529 هزارمیلیارد تومان نقدیندگی در کف خیابان و نمی توانند تدبیری داشته باشند؛ اگر این نقدیندگی ساماندهی شود، بیکاری وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به مذاکرت مسئولان کشور با برخی دولت های اروپایی خاطرنشان کرد: آیا امروز بسته پیشنهادی اروپائیان واقعیت دارد یا سرابی بیش نیست و با توجه به سخنان رئیس جمهور این بسته پیشنهادی مایوس کننده است.

حجت الاسلام امیری ارجمند با اشاره به توافقنامه برجام ادامه داد: آمریکا از برجامی خارج شده است این در حالی است که سازمان ملل، شورای امنیت و آژانس بین الملل چندین بار مسئله صلح آمیزهسته ای ایران را مورد تایید قرار داده است ؛ اما آمریکا فکر استبدادی دارد و اهل منطق و استدلال نیست.

وی یادآور شد: امروز، ایران اسلامی باید تضمین قطعی را از اروپا اخذ کند و اینکه ایران بلافاصله بعد از خروج آمریکا از برجام خارج نشده، اقدامی عاقلانه بوده چرا که دشمن در صدد بوده تا قطعنامه هایی علیه ایران را در شورای امنیت مطرح کند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: در شرایط فعلی که بسته ای مایوس کننده پیشنهاد شده است، اگر همین مقدار تضمین عملی و قطعی داشته باشد که نفت بخرند، با بانکهای ما در تعامل باشند و موازین ارز و دلار را رعایت کنند، قابل توجه است.

وی در ادامه به نقل از مقام معظم رهبری افزود: چشم ما نباید به دست بیرونی ها باشد؛ اگر ظرفیت های بالای داخل را دریابیم، اصلا نیاز به خارج از ایران اسلامی نداریم.

امام جمعه فیروزکوه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس ، از روسیه خواسته تا مستشاران ایران از سوریه خارج شوند اما امکان ندارد این پیشنهاد عملی شود اگررژیم کودکش اسرائیل بخواهد حرکتی انجام دهد نفسش بند ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اهمیت هفته حجاب و عفاف گفت: امروزه دشمنان داخلی و خارجی با حجاب و عفاف بانوان و حتی مردان ما میجنگند؛ اگر زنان بی حجاب هستند، بخاطر بی غیرتی مردانمان است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.