حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » هفتمین مرکز نیکوکاری در پردیس افتتاح شد/ توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم و ۳ هزار سبد کالا

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پردیس گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تهیه و توزیع بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم و ۳ هزار سبد کالا با ارزش ریالی ۵۰۰ هزار تومان انجام شده است.

...

به‌ گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسؤولان و خیران هفتمین مرکز نیکوکاری شهرستان پردیس با نام امام حسن مجتبی علیه السلام در روستای باغکمیش شهر پردیس افتتاح شد.

ابوالقاسم ولی زاده رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم در خصوص نقش این مراکز، اظهار کرد: تا به امروز هفت مرکز نیکوکاری که به صورت غیرانتفاعی فعالیت می‌کنند در شهرستان پردیس افتتاح شده است.

وی گفت: سعی داریم این مراکز با محوریت مساجد افتتاح شود تا از ظرفیت خیران و معتمدان محلی استفاده شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پردیس افزود: امروز هفتمین مرکز ما در شهرستان پردیس آغاز به کار کرد که می‌تواند تا ۲۰ تا مرکز افزایش داشته باشد و خدمات معیشتی، تحصیلی، فرهنگی، درمانی، کمک به ایتام، کمک به  توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و نیازمندان همان منطقه‌ داده می‌شود.

ولی زاده در خصوص تعداد مددجویان این کمیته و خدمات ارائه شده به آن‌ها، بیان کرد: در شهرستان پردیس نزدیک ۱۱۰۰ خانوار  به طور مستمر از کمیته امداد خدمات می‌گیرند و ۲۰۰ خانوار هم خدمات موردی گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: بیشتر خدمات موردی ما در خصوص تحصیلات، کارگشایی، ودیعه مسکن، اشتغال و خدماتی که به نفع نیازمندان باشد ارائه می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پردیس تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا این اداره خدمات قابل قبولی به مددجویان و شهروندان ارائه داده که می‌توان به تهیه و توزیع بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم، ۳ هزار سبد کالا با ارزش ریالی ۵۰۰ هزار تومان اشاره کرد.

ولی زاده افزود: همچنین به خانواده‌های غیر مددجو که بیشترین آسیب را از این بیماری دیده‌اند بیش از ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت شده که به هرخانواده از ۱۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان به صورت بلاعوض کمک شده است.

وی تأکید کرد: در خصوص معیشت خانواده‌هایی که واقعاً در این برهه کرونایی آسیب دیدند بسته‌های معیشتی، درمانی و بهداشتی ارائه شده و به خانواده‌هایی که فوتی کرونایی داشتند تا سقف ۱۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض کمک شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.