حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » بانک تخریب شده بومهن به زودی بازگشایی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان پردیس گفت: بانک مسکن تا پنج شنبه و بانک کشاورزی شهر بومهن در ابتدای هفته آینده بازسازی و بازگشایی خواهند شد.

...

کاوش نیوز: سید مهدی حسین‌نژاد اظهار داشت: در پی اغتشاشات هفته گذشته ۹۰ درصد بانک‌های شهر بومهن تخریب شدند و با  توجه به تعطیلی بانک‌ها و مشکلات پیش رو دو بانک یاد شده به زودی فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی افزود: بر اساس دستور فرماندار، پی‌گیری و به منظور تسریع در راه اندازی بانک‌های تخریب شده پی‌گیری موارد را از طریق سرپرستی کل بانک‌ها را در اولویت‌کاری قرار دادیم.

معاون برنامه ریزی و امور مالی و اداری فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به شرایط موجود بانک‌های این شهر خاطر نشان کرد: میزان خسارت وارده به دو بانک به حدی است که باید پس از آوار برداری مجدد ساخته شود و سایر بانک‌ها با توجه به سالم ماندن اسکلت ساختمان در حال بازسازی هستند که به زودی بازگشایی خواهند شد.

حسین نژاد گفت: با توجه به حجم گسترده تخریب بانک‌ها در شهر بومهن درحال حاضر شهروندان برای امور بانکی خود به شهرهای مجاور مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به دلیل تاخیر در راه اندازی بانک‌ها اظهار داشت: همزمان با شهر بومهن در غرب تهران هم شاهد تخریب و ایجاد خسارت در سطح گسترده به بانک‌ها بودیم و با توجه به حجم بالای کار باز سازی، راه اندازی بانک‌ها با کمی تاخیر انجام می‌شود.

معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: در جریان مشکلات شهروندان برای انجام امور بانکی قرار داریم که به زودی با توجه به امکانات موجود رفع و حل خواهند شد.

وی افزود: سه شنبه هفته گذشته در جلسه شورای تامین با دستور فرماندار و مصوبه  این شورا بازگشایی بانک‌ها در اولویت کاری قرار گرفته است.

معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان پردیس عنوان کرد: رسیدگی به امور خودپردازها توسط شرکت متولی در حال انجام است و طی روزهای آتی خودپردازهای شهر بومهن نیز فعال خواهند شد.

گفتنی است، بانک‌های سپه، تجارت، قرض الحسنه مهر، مسکن، موسسه اعتباری کوثر، مهر اقتصاد شهر بومهن در طی اغتشاشات هفته گذشته به دست آشوبگران تخریب شدند و خسارات زیادی را برجای گذاشتند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.