حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » تدابیر لازم برای برگزاری شهرآورد پایتخت با حضور تماشاگر انجام شده است

تدابیر لازم برای برگزاری شهرآورد پایتخت با حضور تماشاگر انجام شده استاستاندار و رئیس شورای تأمین استان تهران گفت: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری شهرآورد پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برای حضور تماشاگران انجام شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محسن منصوری روز چهارشنبه در حاشیه مراسم اهدا ۲۳ هزار سری جهیزیه به نیازمندان کمیته امداد در جمع خبرنگاران در ورامین گفت: از هفته‌های گذشته  تمامی تدابیر لازم از نظر انتظامی و تأمین امنیت بازی شهرآورد اتخاذ شده و قطعا مردم در کنار دیدن یک بازی خوب و تماشایی، از امنیت آن نیز برخوردار می‌شود.

وی تأکید کرد: با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مسوولان وزارت بهداشت و ورزشگاه آزادی، تهمیدات لازم برای حضور همراه با تأمین سلامتی مردم را در نظر گرفته‌اند.

استاندار تهران گفت: با وجود تمامی پیش‌بینی‌های صورت گرفته، بار اصلی کار بر عهده خود مردم است تا با مراقبت لازم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زمینه تحقق شیوه‌نامه‌های مقابله با کرونا را فراهم کنند.

رئیس شورای تأمین استان تهران اظهار داشت: استانداری تهران تمامی زمینه‌های لازم برای برگزاری یک بازی خوب را فراهم کرده و قطعا با همکاری مردم، روزی بدون مشکل در برگزاری شهرآورد پایتخت را سپری خواهیم کرد.

نود و هشتمین شهرآورد پایتخت روز پنجشنبه بیست و ششم اسفندماه برگزار می‌شود و سرخآبی‌های پایتخت برای چهارمین بار در سال ۱۴۰۰ رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. برگزاری این دیدار همیشه حساسیت‌های زیادی هم برای ۲ تیم و هم برای هواداران داشته است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.