حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » تمامی زوج‌های جوان در نوبت کمیته امداد از جهیزیه برخوردار شدند

 تمامی زوج‌های جوان در نوبت کمیته امداد از جهیزیه برخوردار شدندرئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) گفت: با تقدیم ۲۳ هزار سری جهیزیه، تمامی زوج‌های جوانی که در نوبت بودند، از جهیزیه برخوردار شده و زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سیدمرتضی بختیاری روز چهارشنبه در آئین اهدا ۲۳ هزار سری جهیزیه به مددجویان کشور که با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و منصوری استاندار تهران در ورامین برگزار شد اظهار داشت: تلاش بنیاد مستضعفان با عملکرد صحیح مدیریت آن که برخاسته از معارف انقلاب اسلامی است باعث شده تا کمیته امداد بتواند بسیاری از نیاز مددجویان را برطرف کند.

وی افزود: اینکه امروز نهادهای انقلابی در کنار مردم و خیرین به فرمایش رهبر معظم انقلاب در ۱۵ شعبان دو سال قبل در اجرای رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه پیشگام شدند، نشان از ولایتمداری و تبعیت از فرامین ایشان است که توانست بسیاری از مشکلات نیازمندان را برطرف کند.

بختیاری تصریح کرد: از جمله مهمترین وظایف و مأموریت‌های کمیته امداد رسیدگی به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، توانمندکردن مددجویان در قالب ایجاد شغل و تأمین مسکن و فعالیت‌های خودباوری و خوداتکایی و تأمین جهیزیه زوج‌های جوان است که با کمک بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام محقق شده است.

وی اظهار داشت: سال قبل نیز کمیته امداد با استفاده از منابع داخلی، کمک خیرین و حمایت بنیاد مستضعفان ۶ هزار سری جهیزیه به نیازمندان اهدا کرد و امسال نیز با کمک ۵۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان و اهدا این ۲۳ هزار سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، تمامی افراد پشت نوبت از جهیزیه برخوردار شدند.

بختیاری تأکید کرد: به همه افراد توصیه می‌شود که در تقدیم هدایا حرمت افراد رعایت شود تا آنان احساس نکنند که با منت به آنان کمک شده است.نیازمندان عائله خداوند هستند و باید با تلاش و همت، نیاز آنان را برآورده کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.