حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » آمادگی کامل پلیس در تامین امنیت اجتماع بزرگ مردم تهران

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از آمادگی صد درصدی همه یگان های انتظامی، امنیتی و ترافیکی پلیس در اجتماع بزرگ مردم تهران در اعتراض به هنجار شکنی، آشوب و اغتشاش های اخیر اشرار و اعمال محدودیت های ترافیکی، خبر داد.

...

کاوش نیوز: به گزارش از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت،  سردار حمید هداوند در تشریح اقدامات پلیس پایتخت در اجتماع بزرگ مردم تهران در اعتراض به هنجارشکنی جمعی از اراذل و اوباش در حوادث اخیر با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی در پی بیانات گهر بار مقام معظم رهبری صف خود را از اشرار و هنجار شکنان جدا کردند تا بار دیگر نقشه شوم دشمنان نقش بر آب شود، گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه تر اجتماع بزرگ مردم حزب اللهی تهران در اعتراض به هنجار شکنی های اشرار، پلیس پایتخت در حوزه انتظامی و ترافیکی حضور صددرصدی خواهد داشت.

وی افزود: امروز از ساعت ۱۲ ظهر از میدان فردوسی تا چهار راه نواب (شرق به غرب) و از بلوار کارگر شمالی تا میدان حر(شمال به جنوب) تا پایان مراسم محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: برای تامین نظم، امنیت و آرامش مردم در برگزاری هر چه با شکوه تر و بهتر این اجتماع میلیونی همه یگان های انتظامی، امنیتی و ترافیکی در آمادگی صد در صدی خواهند بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.