حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان همیشگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: وحدت در این استان مربوط به یک هفته و یک سال نیست و این وحدت درمیان برادران و خواهران شیعه و سنی همیشگی بوده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: منصور باقر بیک ضمن تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت: همه ساله در ماه ربیع الاول به مناسبت میلاد آخرین فرستاده خدا و به ابتکار امام خمینی (ره) فاصله بین ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی به مناسبت هفته وحدت برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: البته وحدت در استان سیستان و بلوچستان مربوط به یک هفته و یک سال نیست و این وحدت در میان برادران و خواهران شیعه و سنی همیشگی بوده و هست و به هیچ عنوان هم گسستنی نیست.

وی ادامه داد: وحدت اسلامی به معنای یکی شدن مذاهب نیست، بلکه وحدت به معنای اتحاد و هم بستگی پیروان مذاهب مختلف اسلامی است و همه مسلمانان می‌توانند با تکیه بر مشترکات بسیاری که دارند در برابر دشمنان اسلام صف واحدی را تشکیل دهند و از نفوذ بیگانگان و تسلط آنان بر مسلمانان جلوگیری کنند.

حجت الاسلام باقر بیک گفت: نگاه هفته وحدت، نگاهی وحدت آفرین در همه مشترکات موجود در جهان اسلام و مسلمانان است و در حقیقت هفته وحدت، هفته عزم و اراده در گام برداشتن به سوی بهترین است.

وی تصریح کرد: در احکام دین اسلام مشترکات زیادی وجود دارد که همه اینها مایه وحدت است به طوری که خداوند متعال تاکید فرموده در جامعه اسلامی تفرقه ایجاد نکنید که باعث ایجاد فاصله و اختلاف می‌شود و شما را سست و آسیب پذیر خواهد کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.