حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » وحدت بی نظیر بین مسئولان درمقابل پیشنهاد ترامپ شکل گرفته است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: هم اینک وحدت بی نظیری بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی در مقابل پیشنهاد ترامپ شکل گرفته است که نشان از عزم قاطع آنان در برابر دولتمردان آمریکایی دارد.

...

کاوش نیوز: آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: مقامات آمریکایی نخست در مقابل ایران موضوع مذاکره مستقیم بدون پیش شرط را مطرح کردند چرا که تصور می کردند با اعمال موضع زورگویانه و داد و بیداد کردن می توانند امتیاز بگیرند.

امام جمعه زاهدان افزود: بعد از اینکه ترامپ به این نتیجه رسید که ایران در مقابل تهدید تسلیم نمی شود با تغییر گویش اهداف مختلفی نظیر راه اندازی جنگ روانی بین المللی علیه ایران اسلامی، ایجاد تنش و اختلاف بین ایرانیان و فرسایشی کردن مذاکرات را در پیش گرفت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ترامپ اگر فردی متعهد و با اخلاق بود نتیجه مذاکرات 2 ساله را نادیده نمی گرفت و سبب بی اعتمادی نمی شد گفت: مسوولان جمهوری اسلامی ایران با اتحاد و همبستگی در مقابل پبشنهاد ترامپ مواضع متحدانه، منسجمانه و قدرتمندانه اتخاذ کردند.

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با پرداخت هزینه های فراوان مالی و جانی بدست آمده است گفت: زمانی که این انقلاب به پیروزی رسید برخی افزاد تصور می کردند که کار تمام شده اما به فرموده حضرت امام پیروزی انقلاب تازه آغاز دشمنی مخالفان نظام بود.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: تا زمانی که این نظام ماهیت انقلابی و اسلامی داشته باشد مورد توجه و توطئه دشمنان و بدخواهان است زیر آنان مخالف ایرانی بودن نظام نیستند بلکه با اصل آن در تضاد هستند.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه اصل دوام انقلاب پاسداشت و پاسداری از آن است گفت: مردم باید آگاه باشند امروز بدخواهان نظام با افزایش قیمت ها، بی عرضه نشان دادن مسئولان و مخدوش کردن افکار عمومی نسبت به دولت سعی در القای نا امیدی و بی اعتبار کردن نظام در نتیجه شکل گیری اعتراضات خیابانی دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بی شک بروز و ظهور بخشی از مشکلات در جامعه معلول برخی عوامل نظیر نا کارآمدی بعضی مسئولان و عدم جسارت و خلاقیت برخی مدیران است که باید به آنها توجه جدی شود.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: امروز مردم مطالبات به حقی نظیر تعویض مدیران ناکارآمد، بستن گلوگاه درون تشکیلاتی اعم از بانک ها، گمرکات، بنادر، مناطق آزاد و غیره دارند که باید قبل از پرداخته شدن این مشکلات در دستگاه قضایی مورد نظارت، کنترل و بازرسی قرار گیرد.

آیت الله سلیمانی ایجاد هماهنگی در تیم اقتصادی دولت را از دیگر مطالبات مردمی ذکر کرد و افزود: به نظر هنوز جهاد اقتصادی در کشور به وجود نیامده است.

امام جمعه زاهدان افزود: درست است که در شرایط کنونی نشست هایی بین سران سه قوه برگزار می شود اما باید برون داد آنها برای مردم مشخص شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرمایه بی نظیر است گفت: حساسیت نسبت به تعهد به انقلاب و ماهیت اسلام خواهی آن و مبارزه با بی تفاوتی و بی احساسی، تشنج زدایی و ایجاد وحدت دینی و ملی و تکیه بر ولایت فقیه سه شرط بقای این نظام الهی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.