حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » دانشگاه بین‌المللی چابهار میزبان هزار و ۵۳ داوطلب کنکور خواهد بود

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: این مجموعه دانشگاهی با اتخاذ تدابیر بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا، برای میزبانی از یکهزار و ۵۳ داوطلب کنکور سراسری مهیا شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: ناصر آبروِش اظهار داشت: آزمون سراسری در دانشگاه بین‌المللی چابهار همزمان با سراسر کشور، پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم در خصوص رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا اندیشیده شده است گفت: در این خصوص حتی برای داوطلبانی که مشکوک به کرونا هستند، سالن جداگانه درنظر گرفته شده است.

 سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار اضافه کرد: ۳۴۶ داوطلب رشته ریاضی، ۶۱۹ داوطلب رشته علوم انسانی و ۸۸ داوطلب علوم تجربی در سه سال جداگانه به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: امروز (یک روز قبل از برگزاری آزمون) تمامی سالن‌ها ضدعفونی می‌شود و علاوه بر این، رعایت فاصله‌گذاری مناسب نیز در دستور کار قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند با ضریب امنیت بالا و خاطری آسوده در آزمون سراسری شرکت کنند.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، زمان برگزاری آزمون گروه‌های ریاضی و علوم انسانی صبح پنجشنبه و علوم تجربی صبح جمعه اعلام شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.