حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » واژگونی یک دستگاه وانت در نصرت آباد زاهدان ۷ مجروح و ۲ کشته برجا گذاشت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت در مسیر گراغه به معدن مس چهل کوره نصرت آباد هفت نفر مجروح و ۲ نفر کشته شدند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: دکتر فریبرز راشدی اظهارداشت: چهار نفر از مجروحان توسط بالگرد اورژانس هوایی و سه نفر دیگر توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۸:۴۵ صبح امروز اتفاق افتاده گفت: تمام تلاش نیروهای اورژانس کاهش تصادفات و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن برای جلوگیری از آسیب‌های جدی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت بروز هر گونه حادثه می‌توانند با شماره ۱۱۵تماس گرفته و از خدمات رایگان اورژانس بهره‌مند شوند.

 سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان‌های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان‌های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.