حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.



رقابت های موج سواری انتخابی تیم ملی با عنوان «جام مکران» با حضور ورزشکارا، علاقه مندان و مسئولان محلی در ساحل روستای رمین چابهار آغاز شد.

...

کاوش نیوز: مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: رقابت‌های موج سواری انتخابی تیم ملی موج سواری کشور جام مکران به میزبانی و حمایت‌های منطقه آزاد چابهار و اداره ورزش و جوانان در حال برگزاری است.

عدنان حسینی افزود: این رقابت‌ها تا ششم تیر در چابهار و کنارک ادامه خواهد داشت و در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها برنامه‌های آئینی موسیقی محلی اجرا و نمایشگاه صنایع دستی و غرفه غذاهای محلی به عنوان ظرفیت‌های گردشگری منطقه برپاست.

وی گفت: برگزاری دوره‌های داوری، مربیگری، برگزاری مسابقات امداد و نجات و همچنین سمینارهای مربوط به موج‌سواری در طول این مدت برگزار می‌شود.

مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار ادامه داد: ورزش‌های آبی ساحلی نظیر موج سواری، شنا، قایقرانی، غواصی، فوتبال و والیبال ساحلی ظرفیت‌های فراموش شده در چابهار و کنارک هستند که نیاز است هرچه سریع‌تر احیا شوند.

وی بیان کرد: دریای چابهار با موج‌های خروشان و سواحل ماسه طلایی و شنی بهترین مکان برای توسعه ورزش‌های آبی ساحلی در کشور است.

حسینی تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزشی در جذب گردشگر و معرفی ورزش‌های آبی ساحلی مؤثر است و می‌توان آن را در قالب تورهای طبیعت گردی اجرا کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.