حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » محدودیت‌های جدیدی برای شرایط فعلی در دستورکار است

جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان با اشاره به وضعیت قرمز چهار شهرستان بزرگ این استان به لحاظ شیوع کرونا گفت: اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در دستور کار قرار دارد.

...

 به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: حبیب‌الله خجسته پور اظهار داشت: رنگ‌بندی کرونایی در تمام شهرستان‌های استان سمنان تغییر کرده است.

وی با اشاره به سیر صعودی شیوع ویروس کرونا در استان سمنان گفت: اکنون چهار شهرستان بزرگ این استان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند که بسیار نگران‌کننده است.

جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار داشت: شهرستان‌های سمنان، دامغان، گرمسار و شاهرود در وضعیت قرمز، میامی، سرخه و مهدی‌شهر در وضعیت نارنجی و آرادان در وضعیت زردرنگ کرونایی قرار دارند.

خجسته پور با تأکید بر اینکه محدودیت‌های کرونایی بر اساس رنگ‌بندی جدید اعمال می‌شود اظهار داشت: بر اساس مقررات و ضوابط اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی فعالیت مراکز تجاری، بازرگانی و خدماتی شامل گروه‌های شغلی 2 تا 4 در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و فعالیت گروه‌های شغلی 3 تا 4 در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و گروه شغلی 4 در شهرستان آرادان با وضعیت زرد کرونایی ممنوع است.

وی افزود: فعالیت گروه‌های مجاز شغلی با رعایت دقیق و کامل پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان در مورد ادامه فعالیت آموزشی در مدارس، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه گفت: فعالیت این مراکز تنها به‌صورت مجازی امکان‌پذیر است.

خجسته پور در مورد منع تردد شبانه نیز گفت: این ممنوعیت از ساعت 22 تا سه صبح همچنان به قوت خود باقی است.

وی تصریح کرد: ورود هرگونه خودرو با پلاک شخصی متعلق به شهرهای قرمز و نارنجی به شهرستان‌های استان سمنان ممنوع است.

جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان خاطرنشان کرد: ورود هرگونه وسایط نقلیه شخصی از شهرهای قرمز و نارنجی استان به کل کشور ممنوع و موجب اعمال قانون و جریمه است و خودروهای با پلاک شخصی متعلق به شهرهای زرد و آبی مجاز به تردد در شهرهای قرمز و نارنجی نیستند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.