حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » سمنان استان برتر کشور در شاخص اینترنت ثابت شد

سمنان استان برتر کشور در شاخص اینترنت ثابت شدمدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: سمنان در میان استان‌های کشور موفق به کسب مقام اول در شاخص اینترنت ثابت شهری و روستایی (ADSL) شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سید یاسر حسن پور افزود: استان سمنان در شاخص فناوری‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات جایگاه بسیار خوبی دارد و این مساله قابل توجه است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خاطرنشان کرد: استان سمنان طبق گزارش دریافتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور در شاخص میزان ضریب نفوذ پهن‌باند کشور مقام سوم را به خود اختصاص داد که این خود گویای تلاش بی وقفه مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به منظور پایداری شبکه ارتباطی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

وی با تاکید برافزایش کیفیت خطوط DSL روستایی که از اولویت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است گفت: به دلیل رویارویی با دوران قرنطینه کرونایی و نیز احیای شعار «در خانه بمانیم» فراهم کردن بستر فناوری‌های ارتباط از راه دور از اولویت های اولیه زندگی مردم است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان تاکید کرد: این هدف محقق نمی شود مگر ایجاد امکان دسترسی خوب و مناسب شهروندان به بست  ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط زیرساخت های وزارت که تلاش لازم در این خصوص در استان  انجام گرفته است .


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.