حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » ایجاد فشار روانی هدف اصلی آمریکا علیه ایران است

امام جمعه دامغان گفت: ترامپ با سخنان و اقدامات خود در برابر کشور قدرتمند ایران به دنبال اقدامات پوچ همچون ایجاد فشار روانی، رسانه ای و هرج و مرج داخلی است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دامغان در مصلی امام خمینی (ره) این شهر گفت: امروز شکستن عُرف بین المللی، هیاهوی جنگ طلبی و بازی متناقض آمریکا در منطقه به یک اقدام سیاسی دیوانه وار تبدیل شده است که در این زمینه ما باید مقاومت کنیم و در زمین دشمن قرار نگیریم.

امام جمعه دامغان افزود: امروز آمریکا به آخر خط رسیده است و در حال دست و پا زدن در اقدامات سیاسی غلطی است که دهه‌ها علیه ایران لحاظ کرده و بدون نتیجه مانده است.

وی، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، ادامه داد: اسرائیل با اقدامات ظالمانه خود در قدس شریف، به دنبال ایجاد شهرک‌های مختلف برای سکونت یهودیان در منطقه است.

حسینیان، معامله قرن را سند خیانت اعراب برای فلسطین دانست و گفت: بسترسازی برای عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی، مقابله با کشورهای خط مقاومت، ایجاد تنش و تقویت شهرک سازی از اهداف اصلی معامله اعراب با اسرائیل است.

وی خاطر نشان کرد: امروز پنج میلیون و ۹۰۰ آواره در فلسطین قرار دارند که راهپیمایان جهان در روز قدس با محکومیت اسرائیل و اقداماتش در فلسطین، خواستار توقف این آوارگی و بازگشت عزت به قدس شریف هستند.

حسینیان، پانزدهم خرداد را روز شکل گیری اندیشه دینی و روز خارج شدن جریان غیر دینی از صحنه دانست و گفت: به لطف ارشادهای امام خمینی (ره)، ۲ حرکت قیام خونین ۱۵ خرداد و زندانی شدن امام راحل به دست مأموران شاه در سال ۴۲، اولین تحرکات ملت در برابر اقدامات رژیم پهلوی بود که به پیروزی در سال ۵۷ انجامید.

وی به ۱۴ خرداد و سالروز رحلت امام راحل اشاره کرد و افزود: بعد از رحلت امام خمینی (ره)، آیت الله خامنه ای به عنوان یک رهبر انقلابی، حکیم، تیزبین، شجاع و عادل، در طول ۳۰ سال اخیر سکاندار سیاسی کشور بود و عظمت و شکوه را برای ایران رقم زد.

حسینیان، ترور امام جمعه کازرون را محکوم کرد و افزود: جنایت شب ۲۳ ماه مبارک رمضان پس از مراسم شب‌های قدر، اقدامی ظالمانه و غیر انسانی در برابر چشم خانواده این روحانی بود که به مرگ انسانی عالم و خطیبی توانا منجر شد.

امام جمعه دامغان، به برگزاری نماز عید فطر به صورت متمرکز در شهرستان دامغان اشاره کرد و گفت: حضور یکپارچه مردم در صفوف نماز عید سعید فطر به عنوان عید وحدت بخش جواب محکمی برابر سکولاریسم جهانی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.