حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » اظهارات ولیعهد عربستان موجب رسوایی آل سعود است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اظهارات اخیر ولیعهد بی تجربه و جاه طلب عربستان در خصوص مسائل فلسطین در کنار خیانت به مردم مظلوم این سرزمین رسوا کننده رژیم آل سعود است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز افزود: اظهارات این شاهزاده شیطان صفت بیش از پیش خباثت و خیانت آل سعود را به موضوع فلسطین نشان داد.
وی اظهار کرد: صهیونیست ها سرزمین فلسطین را حدود 70 سال غصب کرده و از هیچ جنایتی علیه مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین کوتاهی نکرده اند.
امام جمعه تبریز یادآوری کرد: در 70 سال گذشته تحلیلی وجود داشت که صهیونیست ها با وهابیون ارتباط پنهانی داشته و در پشت پرده روابطی با هم دارند که روز به روز شاهد افشای ارتباط نامشروع آل سعود و صهیونیست ها هستیم.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به جنایت هفته گذشته صهیونیست ها در غزه علیه مردم مظلوم فلسطین ادامه داد: در این جنایت نظامیان صهیونیست هزاران تن از مردم مظلوم فلسطین را که برای برگزاری راهپیمایی بازگشت به سرزمین خود تجمع کرده بودند از زمین و هوا به گلوله بستند.
وی گفت: در پی این جنایت صهیونیست ها، یک هزار و 400 تن از مردم فلسطین زخمی و 17 تن به شهادت رسیدند و این اقدام بار دیگر چهره جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را برای جهانیان نشان داد.
خطیب جمعه تبریز یادآوری کرد: مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر همانند گذشته در برابر جنایت این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین سکوت کردند.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: این جنایت وحشیانه بی تردید نشانگر ترس و واهمه رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای این رژیم از پیروزی های جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین است.
وی با اشاره به اینکه اقدام های سازش کارانه برخی سران عرب منطقه نتوانسته هیچ خللی در این مقاومت مقدس وارد کند، گفت: تنها راه درست حل مساله فلسطین مقاومت و مجاهدت در این راه است و هر اقدام دیگری مانند سازش و مذاکره خیانت به آرمان فلسطین و خون های ریخته شده در این راه است.
امام جمعه تبریز با اشاره به روز 20 فروردین اظهار کرد: این روز مصادف با قطع رابطه ایران و آمریکا پس از جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 57 و روز ملی فناوری هسته ای صلح آمیز و تحقق شعار ' ما می توانیم' است که دانشمندان هسته ای برای کشور افتخار آفریدند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: 20 فروردین همچنین روز هنر اسلامی به مناسبت شهادت شهید آوینی هنرمند متعهد و بسیجی کشور است و هنرمندان باید به تعهد خود در برابر انقلاب اسلامی عمل کنند و هنر انقلابی و اسلامی خود را به نمایش بگذارند.
وی با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی گفت: وی به دور از ریا، شبانه روز در مناطق عملیاتی حضور یافت و منادی وحدت بین برادران سپاهی و ارتشی بود.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه به مناسبت سالروز شهادت این شهید والامقام مراسمی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سه شنبه در سالن سرباز برگزار می شود، از مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.