حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » ۶.۵ میلیارد ریال برای اصلاح هندسی ۱۲ نقطه حادثه‌خیز شهر سمنان هزینه شد

۶.۵ میلیارد ریال برای اصلاح هندسی ۱۲ نقطه حادثه‌خیز شهر سمنان هزینه شدرئیس سازمان مدیریت و مهندسی ترافیک شهرداری سمنان گفت: اصلاح هندسی در ۱۲ نقطه حادثه‌خیز با هدف ایمن‌سازی محورهای شهری از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آذر با ۶.۵ میلیارد ریال انجام شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مسعود میرشریفی روز چهارشنبه به رسانه ها گفت: امروزه، موضوع تامین تردد ایمن در سطح شبکه راه های درون شهری و برون شهری یکی از اصول اساسی حاکم بر مهندسی راه، ترافیک و برنامه ریزی حمل و نقل است.

میرشریفی با اشاره به اولویت اول قرار داشتن مبحث ایمنی در معابر درون شهری در برنامه های مدیریت حمل و نقل شهرداری سمنان گفت: در راستای ایمن سازی معابر سطح شهر و کاهش تصادفات درون شهری و بر اساس وظایف سازمان مدیریت و مهندسی ترافیک ،  از ابتدای سل ۱۴۰۰ تا پایان پاییز ۱۲ نقطه حادثه‌خیز در سطح شهر سمنان شناسایی شد که بعد از انجام مطالعات، اصلاح هندسی روی این معابر و با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عملیاتی شد.

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری دو نقطه مهم شهر هم در اولویت اصلاح هندسی قرار دارد  و به مرور و براساس اولویت و حجم ترافیک در سطح شهر نقاط و گره های حادثه ساز اصلاح خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی ترافیک شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: شهرداری همواره مطالعات شهری را در راستای حل مشکل ترافیک و بهبود وضعیت حمل نقل درون شهری در دستور کار قرار دارد و طبق این مطالعات نقاط و مناطقی که دارای تردد بیشتری هستند از اولویت بیشتری برای اجرای طرح های ایمنی برخوردارند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.