حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » افتتاح مرکز مدیریت و کنترل ترافیک سمنان

با حضور استاندار سمنان انجام شد:

افتتاح مرکز مدیریت و کنترل ترافیک سمنان

با حضور علی رضا آشناگر ، مرکز مدیریت و کنترل ترافیک سمنان افتتاح شد

...

به گزارش کاوش نیوز: مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهر سمنان صبح امروز سه شنبه ۲۷ خرداد ماه با حضور علی رضا آشناگر ، استاندار سمنان و جمعی از مدیران شهری شهرستان سمنان افتتاح و به بهره برداری رسید.

استاندار سمنان در حاشیه ی افتتاح این مرکز با اشاره به نقش مهم این گونه مراکز در کنترل ترافیک و رصد دقیق تصویری تردد در سطح شهرهای استان گفت : پایش تصویری هم برای شهرها و هم در مسیر جاده های استان یکی از ضروریات اساسی برای کنترل سرعت و جلوگیری از تصادفات درون و برون شهری می باشد و لازم است تا برای حفاظت و حراست از جان مردم از تکنولوژی روز و تجهیزات مناسب استفاده نماییم .

استاندار سمنان گفت : بر اساس قانون ، وظیفه ی نظارت و رصد تردد های برون شهری و کنترل ترافیک جاده ای به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سپرده شده است که عملیات اجرایی مرتبط با این امر هم اینک بصورت مستمر در حال انجام است و نتایج گزارشات این مجموعه بصورت منظم در اختیار کارشناسان و مسئولان مرتبط قرار گرفته و تحلیل و ارزیابی می گردد.‌

استاندار سمنان در ادامه با اشاره به حضور چندی پیش خود در این مرکز گفت : در بازدید قبلی من از این مرکز اصرار نمودم تا این مجموعه بدلیل تاثیر مثبت و موثری که در تامین امنیت شهروندان دارد بصورت کامل و همراه با تمامی تجهیزات مورد نیاز راه اندازی گردد که خوشبختانه شاهدیم که امروز این مرکز مهم شهری با امکانات مناسب و در حد قابل قبول آماده بهره برداری می باشد و بی تردید ایجاد این مجموعه علاوه بر تاثیر مستقیم در کنترل ترافیک و گسترش فرهنگ بهینه ی تردد در سطح شهر سبب خواهد شد تا ضمن کاهش اصطکاک میان پلیس و مردم و بدون حضور فیزیکی پلیس در خیابانها امکان ثبت تخلف و اعمال قانون برای رانندگان متخلف فراهم گردد .

استاندار سمنان همچنین باتمجید از تلاش مدیران شهری سمنان در ایجاد استودیو رسانه ی شهر در مجاورت مرکز کنترل ترافیک گفت : ایجاد این مجموعه ی فرهنگی می تواند موجب انتقال دانش و آگاهی های مورد نیاز مردم در توسعه ی فرهنگ ترافیکی شهرها در طول ۲۴ ساعت شبانه روز باشد و لذا باید با استفاده درست از این ظرفیت مهم ، در تحقق این هدف تلاش نمود .

استاندار سمنان در پایان با تاکید بر لزوم تکمیل و بروز رسانی تجهیزات و امکانات مراکز کنترل ترافیک و پالایش تصویری شهرستانهای استان تاکید کرد.

گفتنی است مرکز مدیریت و کنترل ترافیک سمنان در مرحله اول با نصب و راه اندازی ۳۵ دوربین اقدام به رصد و پایش تصویری میادین و معابر اصلی شهر سمنان نموده و در آینده ای نزدیک و افزایش دوربین های کنترل سرعت و ترددی تمام معابر و میادین مرکز استان تحت رصد و کنترل دقیق قرار خواهد گرفت


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.