حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » کمک به جهش تولید الزامی است/ جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال

 کمک به جهش تولید الزامی است/ جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعالمدیرکل بازرسی استان سمنان با بیان اینکه قوه قضائیه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی تلاش می‌کند، گفت: کمک به جهش تولید در استان الزامی است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: حجت الاسلام علی اکبر رشید زاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای معدنی جنوب دامغان با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور تلاش‌های فراوانی را برای محقق شدن جهش تولید اجرا و در استان‌ها دفتر حمایت از تولید تشکیل شده است، تاکید کرد: برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی و حرکت دادن این واحدها به سمت تولید باید تلاش شود تا هرچه زودتر مشکلات آنها حل و در راستای جهش تولید گامی مهم برداشته شود.

وی با بیان اینکه با تمام توان باید به واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی فعال که در حوزه ایجاد اشتغال فعالیت می‌کنند کمک کرد تا به موضوع جهش تولید کمک شود، افزود: این امر نیاز به همراهی و همکاری همگان دارد.

عضو شورای قضائی استان سمنان با بیان اینکه موضوع اعطای تسهیلات یکی از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی است که در این راستا جلساتی با مدیران بانک‌ها برگزار و تا حد توان به این واحدها کمک می‌شود، ابراز کرد: قوه قضائیه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی تلاش می‌کند تا جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال در اولویت باشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.