حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » طلب تامین اجتماعی سمنان از بنگاه‌های اقتصادی ۱.۸ هزار میلیارد ریال است

مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: بنگاه‌های اقتصادی استان بالغ بر یکهزار و ۸۰۰ ملیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی تا شهریور امسال بدهکار هستند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمد اخلاقی در توضیح اقدامات نوین سازمان تامین اجتماعی در حوزه‌های بیمه‌ای و درمانی به رسانه ها افزود: تقسیط بدهی و همراهی با بخش تولید با توجه به شرایط فعلی در دستور کار تامین اجتماعی استان سمنان برای وصول بدهی ها است.

وی با اشاره به همراهی تامین اجتماعی با فعالان اقتصادی به منظور برقرارماندن فعالیتهای تولیدی در استان سمنان بیان کرد: ۵ تا ۶ درصد مشکلات واحدهای تولیدی استان مربوط به پرداخت حق بیمه است.

وی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی برای همراهی با فعالان عرصه تولید در شرایط کرونا، استمهال در پرداخت حق بیمه را اجرا کرد که طبق آن، بیمه شدگان می توانند بدهی بیمه‌ای خود را در اردیبهشت سال آینده پرداخت کنند.

اخلاقی افزود: با توجه به شیوع کرونا تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان سمنان افزایش یافت اما همپای بیکاری، اشتغال نیز در استان افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: اسفند سال گذشته سه هزار و ۷۰ نفر و از ابتدای فروردین تا آبان ۹۹ سه‌هزار و ۶۴۵ نفر از مقرری بیمه بیکاری در استان سمنان استفاده کرده اند.

وی تصریح کرد: بیمه شدگان اجباری استان سمنان در سال گذشته ۱۱۸ هزار و ۹۰۰ نفر بودند اما امسال تعداد بیمه شدگان اجباری در استان سمنان به ۱۲۲ هزار و ۱۲۳ نفر رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: ارائه ۲۰ خدمات در بستر دولت الکترونیک به منظور تسریع و تسهیل در خدمت‌رسانی از دیگر اقدامات مهم در دولت تدبیر و امید و تامین اجتماعی استان است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.