حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » ارزیابی وسع دریافت بیمه سلامت برای نزدیک به هشت هزار سمنانی انجام شد

رییس بیمه گری و درآمد اداره کل بیمه سلامت استان سمنان گفت: ارزیابی وسع در راستای دریافت بیمه اجباری و رایگان سلامت برای هفت هزار و ۸۰۵ نفر در استان انجام شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: جمیله خراباتی ابراز داشت: از مجموع هفت هزار و ۸۰۵ نفر در استان سمنان که در طرح ارزیابی وسع شرکت کردند و برایشان پیامک ارسال شد سه‌هزار و ۱۷۰ نفر در دهک های یک تا سه قرار گرفته و به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۹۳۰ نفر از مجموع هفت هزار و ۸۰۵ نفر در استان سمنان متقاضی ارزیابی وسع در زمینه بیمه اجباری و رایگان سلامت در دهک های چهارو پنج قرار گرفتند که ۵۰ درصد حق بیمه آن ها توسط بیمه شده و ۵۰ درصد نیز توسط سازمان بیمه سلامت پرداخت می شود.

وی بیان کرد: طرح ارزیابی وسع فرصتی مناسب است تا تمام افرادی که فاقد بیمه درمانی پایه هستند در آن ثبت‌نام کنند و از مزایای بیمه درمانی سلامت برخوردار شوند.

خراباتی تصریح کرد: طرح بیمه پایه اجباری سلامت با هدف تحت پوشش قرار دادن اقشار فاقد بیمه در جامعه اجرا می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به ۱۶ دفتر پیشخوان استان طرف قرار داد با اداره کل بیمه سلامت استان سمنان ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد: رتبه‌بندی و دهک‌بندی افراد نیز توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده و بیمه سلامت دخالتی در این خصوص نداشته است.

رییس بیمه گری و درآمد اداره کل بیمه سلامت استان سمنان اظهار داشت: طرح بیمه پایه اجباری سلامت بر اساس ارزیابی وسع از آبان‌ سال گذشته اجرایی شده است و همچنان ادامه دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.