حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » کشف ۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی در ساری

جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۸ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال از یک واحدمسکونی در ساری خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر استفاده از دستگاه های تولید ارز دیجیتال در منزل مسکونی محدوده جاده ساری به قائمشهر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری 11 امیر مازندرانی ساری با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این واحد مسکونی،  18 دستگاه ماینر قاچاق و متعلقات مربوطه را کشف کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی دستگاه های کشف شده 8 میلیارد و500 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسینی در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان و افراد سودجو که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، از شهروندان خواست هرگونه اقدامات و فعالیت‌های مربوط به مزارع استخراج ارزهای دیجیتال را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.