حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » ۴۳۸ هکتار از اراضی ملی در مازندران رفع تصرف شد

 ۴۳۸ هکتار از اراضی ملی در مازندران رفع تصرف شدرئیس کل دادگستری مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۳۸ هکتار از اراضی ملی به ارزش بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال در استان خلع ید و رفع تصرف شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: حجت الاسلام صادق اکبری افزود: در راستای حفاظت از اراضی ملی و برخورد جدی با سودجویان و تخریب کنندگان اراضی ملی و دولتی ۴۳۸ هکتار از اراضی ملی در ۴۸۴ پرونده و طی اجرای احکام قطعی قضائی از ید غیرقانونی متجاوزان خارج و رفع تصرف شد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین اظهار داشت: در برخورد با هرگونه تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغات نیزبه تعداد هزار و ۲۲۷ فقره پرونده قضائی رسیدگی و پس ازقلع وقمع بنای غیرمجاز در شش ماه گذشته جمعاً ۱۱۶ هکتار از این اراضی به وضع سابق اعاده شد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان تصریح کرد: حفظ و حراست و مراقبت از اراضی ملی جز با همکاری سازمان‌های ذیربط، شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران، همیاران طبیعت ومردم امکان پذیر نخواهد بود.

عالی‌ترین مقام قضائی استان برلزوم هوشیاری بیش از پیش دستگاه‌های ناظر در انجام وظایف خود در صیانت از بیت المال تأکید کرد و افزود: دستگاه قضائی استان ضمن حمایت از اقدامات قانونی دستگاه‌های متولی با هرگونه موارد تخلف در حوزه منابع طبیعی، حقوق عامه و بیت المال با متخلفان و مجرمان قاطعانه برخورد می‌کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.