حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » اقدامات دولت تدبیر کام مردم مازندران را شیرین کرد

استاندار مازندران با تشریح اقدامات صورت گرفته طی چند سال گذشته در استان در بخش‌های مختلف ، گفت : اقدامات دولت تدبیر و امید با همه محدودیت‌های مالی که با آن مواجه بود، کام مردم مازندران را شیرین کرد.

...

کاوش نیوز: احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان که با حضور رییس دفتر رییس جمهوری برگزار شد، افزود: مجموعه اقدامات مثبتی که در استان رخ داد و طرح هایی که به ثمر نشست ماحصل همراهی و همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و همچنین ائمه جمعه بوده است .

وی اقدامات دولت در مازندران را طی چند سال گذشته " فوق العاده " توصیف کرد و توضیح داد: یکی از این اقدامات بازگشت یکصد کارخانه بزرگ استان به چرخه تولید بوده است.

حسین  زادگان احیای نام های نوستالژیک برای مردم مازندران از جمله نساجی، چوب و کاغذ و نکاچوب را بخشی از اقدامات دولت تدبیر و امید معرفی کرد و گفت: در واقع زمانی که می رفت نام کارخانه های بزرگی همچون نکاچوب به خاطره ها بپیوندد، دولت با احیای آن توانست کار بزرگی را انجام بدهد.

وی افزود: یکی از اقدامات بزرگ دیگر دولت در مازندران تکمیل زیرساخت های ورزشی مازندران بوده است که نمونه آن بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی است.

استاندار مازندران از تکمیل استادیوم شهدای نوشهر و ناطق نوری در نور و آغاز عملیات اجرایی بازسازی استادیوم شهید متقی ساری به عنوان قدیمی ترین استادیوم کشور هم به عنوان بخش دیگری از اقدامات دولت تدبیر و امید در استان یاد کرد.

وی به تکمیل مراحل ساخت نیروگاه زباله سوز نوشهر و سرعت دادن به ساخت نیروگاه مشابه در ساری هم به عنوان اقدامات اثرگذار دیگر دولت یاد کرد و گفت : نیروگاه زباله سوز تنکابن نیز بزودی به بهره برداری می رسد .

حسین زادگان یکی از طرح های اجرا شده طی یک سال گذشته را طرح مازندران پاک معرفی کرد و گفت : این طرح با توجه به حضور دهها میلیون مسافر و گردشگر به اجرا گذاشته شده است تا محیطی پاکیزه و با نشاط برای مازندرانی ها و مسافران فراهم کنیم .

استاندار مازندران از ایجاد منطقه آزاد تجاری به عنوان مطالبه جدی مردم استان نام برد و افزود: ایجاد منطقه آزاد تجاری در استان با سه لکه در کارگروه تخصصی تایید شد که با همکاری کمیسیون اقتصادی مجلس این منطقه ایجاد خواهد شد .


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.