حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » اقدامات مسئولان مازندرانی مانند رود خروشان باشد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس :

اقدامات مسئولان مازندرانی مانند رود خروشان باشد

 اقدامات مسئولان مازندرانی مانند رود خروشان باشدنماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در مازندران گفت : مسئولان این استان برای رفع این معضلات باید همچون رودخانه خروشان باشند.

...

کاوش نیوز: علی اصغر یوسف نژاد در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه ساری، خدمتگزاری به مردم را بزرگ ترین وظیفه مسئولان دانست و افزود : سستی شمار قلیلی از آنان و نظام اداری نامناسب موجب شده تا کار ارباب رجوع بدرستی انجام نشود.

وی خطاب به مسئولان گفت: در خدمتگزاری به مردم حق منت گذاشتن ندارید و به یاد داشته باشید که آنان همین مردمی هستند که همواره با آمریکا و همپیمانانش مبارزه کرده و هم اکنون نیز به رغم مشکلات معیشتی، حامی ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند.

یوسف نژاد از اعتیاد، بیکاری و طلاق به عنوان مشکلات کشور و استان نام برد و با اشاره به اینکه اعتیاد در مدارس و در برخی از موارد حتی دبستان ها راه یافته، افزود: متاسفانه آمار طلاق بیش از آمار ازدواج است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بویژه با بد عهدی ترامپ و خروج آمریکا از برجام با مشکلات فراوانی مواجهیم و مردم و مسئولان در کنار یکدیگر رفاه و آرامش را در جامعه ایجاد کنند.

او اضافه کرد : بحران اقتصادی موضوع جدیدی نیست و مردم در 40 سال اخیر بارها و بارها آن را تجربه کرده و در نهایت پیروز شده اند.

وی از انقلاب اسلامی و رهبری به عنوان دو نعمت الهی یاد کرد و گفت: این بار نیز با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب این مشکل را پیروزمندانه پشت سر خواهیم گذاشت.

او با تاکید بر اینکه مردم حق هزینه کردن دارایی های خود را دارند، افزود: بیش از 9میلیون سفر خارجی در سال گذشته داشتیم که طبعا هزینه هنگفتی در بر داشته و در حال حاضر به نفع کشورمان نیست لذا از شهروندان می خواهم که صرفه خویی های لازم را در این باره داشته باشند.

وی همچنین به دلبستگی مردم به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شهروندان مومن و خداجوی پس از 40سال همچنان برای انقلاب الهی شهید می دهند.

یوسف نژاد نوید داد که بودجه مصوب در مجلس به نفع امردم وبویژه اقشار کم درآمد است و حقوق کارکنان و باز نشستگان تا 20درصد افزایش خواهد یافت و در عوض افزایش حقوق وزرا، نمایندگان و سایر افرادی که از درآمد خوبی بهره مند هستند صفر درصد است.

وی همچنین از وجود هزاران آببندان در مازندران خبر داد و گفت: برای پیشگیری از کم آبی ، ضمن لایروبی افزایش حجم آنها را در امسال خواهیم داشت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.