حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » 5 آسیب امروز جامعه ، حاشیه نشینی ، طلاق؛ اعتیاد، تکدیگری ، خود کشی

طهماسبی در ایین آفتتاح 224 پروژه در مینودشت مطرح کرد

5 آسیب امروز جامعه ، حاشیه نشینی ، طلاق؛ اعتیاد، تکدیگری ، خود کشی

5 آسیب امروز جامعه ، حاشیه نشینی ، طلاق؛ اعتیاد، تکدیگری ، خود کشی

 

علی اصغر طهماسبی معاون امنیتی ، سیاسی اجتماعی استاندار گلستان دراین آیین گفت:هفته دولت فرصتی است تا ما بتوانیم دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانیم.در دولت یاردهم 9602 پروژ با اعتباری بالغ بر 5850 میلیارد تومان به بهربرداری رسید. در هفته دولت سال جاری در استان گلستان 1299 پروژه.با اعتباری بالغ بر 759 میلیارد تومان به بهربرداری می رسد.

...

5 آسیب امروز جامعه ، حاشیه نشینی ، طلاق؛ اعتیاد، تکدیگری ، خود کشی

 

هفته دولت فرصتی تا دستاوردهای نظام جمهوری را به سمع و نظر مردم برسانیم

بهره برداری از 224 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان مینودشت با اعتبار بالغ بر 25 میلیار تومان و اشتغالزایی 208 نفر برگزار شد این آیین  درهفته بزرگداشت دولت، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان آغاز شد.

به گزارش کاوش نیوز، علی اصغر طهماسبی معاون امنیتی ، سیاسی اجتماعی استاندار گلستان دراین آیین گفت:هفته دولت فرصتی است تا ما بتوانیم دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانیم.در دولت یاردهم 9602 پروژ با اعتباری بالغ بر 5850 میلیارد تومان به بهربرداری رسید. در هفته دولت سال جاری در استان گلستان 1299 پروژه.با اعتباری بالغ بر 759 میلیارد تومان به بهربرداری می رسد.

وی ضمن اشاره به مناسبت های این ماه خاطرنشان کرد : در آستانه دهه امامت و ولایت هستیم عید قربان و غدیر رادر پیش داریم همچنین در این هفته یا شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم .این دو عزیر خادم ملت ، اسلام ، امام  بودند.

معاون امنیتی ، سیاسی اجتماعی استاندار گلستان افزود فرصت ها را از دست ندهیم و از ظرفبت ها استفاد ه کنیم . هر قدر به مردم شهرستان و استان و کشور خدمت  کنیم  کم هست زیرا امام (ره) فرموند ما در انقلاب اسلامی خداباوری ، دین باوری و مردم باوری رابه منصه ظهور رساندیم  با دستان خالی بر طاغوت غلبه کردیم.در جنگ پیروز شدیم و... امروز نظام جهوری اسلامی  ایران در عرصه بین الملل مبارزه می کندما غرق درامنیت هستیم سلامت و امنیت نباشند غبطه خواهیم خورد.

با تمام این تلاش ها در حوزه اشتغال دچار نوسان هستیم

علی اصغر طهماسبی بیان کرد:همه ما موظف هستیم توانمد سازی کنیم و آموزش دهیم در این شهرستان 225 پروژه در این هفته به بهربرداری می سد 20 در صد پروژ های استان گلستان را شامل می شود.بنابراین قدر انقلاب اسلامی را بدانیم .زیرا مردم و امام و رهبری به خوبی به وظایف خود عمل کرده اند.ما مسئولان موظف هستیم که به فکر مردم و معیشت مردم باشیم.متاسفانه با تمام این تلاش ها در حوزه اشتغال دچار نوسان هستیم .امیدواریم با تلاش اشتغال جوانان را افزایش دهیم و آسیب ها اجتماعی  را کم کنیم .

 5 آسیب امروز جامعه ، حاشیه نشینی ، طلاق؛ اعتیاد، تکدیگری ، خود کشی 

وی ضمن اشاره به 5 آسیب اجتماعی اظهار کرد:  آسیب امروز جامعه  ، حاشیه نشینی ، طلاق؛ اعتیاد، تکدیگری ، خود کشی  هستند که با تلاش باید از جامعه محو کردند. گرده ها ، سمن ها ، تشکل ها، خبرنگار ها، سایت ها ، رو نامه نگاران و..... کمک کنید.همه باید در کنار هم کمک کنیم .امسال شهید حججی ها رویش های دهه 70 و 80 انقلاب اسلامی هستند.مااینها را از دست نخواهیم داد.در حال حاضر 78 در صد کاربران مجازی  مردم کشور ما هستند.بیاییم از این ظرفیت استفاده مثبت داشته باشیم .

طهماسبی یادآور شد: استان گلستان و شهرستان های مختلف آن ظرفیت های زیادی دارند که باید در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

 

5 آسیب امروز جامعه ، حاشیه نشینی ، طلاق؛ اعتیاد، تکدیگری ، خود کشی

 

 

شهرستان مینو دشت بعنوان شهرستان سبز نام گزاری شد

جمال لیوانی هم دراین آیین گفت:شهرستان مینو دشت بعنوان شهرستان سبز نام گزاری  شد زیرا گاز رسانی این شهرستان بطور کامل  به اتمام رسید.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان با اعلام این خبر در آیین بهره برداری از 224 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان مینودشت که با اعتبار بالغ بر 25 میلیار تومان و اشتغالزایی 208 نفر برگزار شد اظهار کرد: گفت: از سال 94 تاکنون 180 روستای گلستان با اعتبار سه هزار میلیارد ریال از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

صفرعلی جمال لیوانی افزود: درحال حاضر 100 درصد 29 شهر استان و 93 درصد از یک هزار روستای گلستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.وی اضافه کرد: گازرسانی به تمامی روستاهای واجد شرایط گلستان تا پایان سال 1397 انجام می شود.

جمال لیوانی، احداث خط انتقال گاز از سمنان به مازندران و گازرسانی به صنایع تولیدی را از دیگر اقدامات مهم دولت یازدهم برشمرد و اظهار داشت با این اقدامات از این پس گاز مطمئن بدون نیاز به ترکمنستان برای مردم استان های شمالی کشور از جمله گلستان تامین می شود.

گفتنی ست ، دراین مراسم که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت برگزار شد  امیر بنی کریمی  مدیر کل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گلستان، محمد تقی  زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان، فرماندار،ائمه جمعه شهرستان به همراه مدیران و مسئولان ادارات این شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام / خبرنگار رقیه بشارت نیا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.