حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » حمایت از کالای ایرانی باید از سوی نمایندگان مجلس آغاز شود

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : حمایت از کالای ایرانی اول از همه باید از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز شود.

...

کاوش نیوز: آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری وادار کردن بانکهای عامل به پرداخت وام کم بهره به کشاورزان و تولید کنندگان را از جمله وظایف نمایندگان مجلس دانست.
وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در مازندران، به پیگیری علت این معضل اجتماعی تاکید کرد و افزود: در صورت به کار گیری نام سال تحت عنوان 'حمایت از کالای ایرانی' قطعا اشتغالزایی رونق خواهد یافت.
خطیب جمعه ساری گفت: اصلاح نظام اداری تاکید جدی من به تمام دولت ها بود اما برغم سفارشات موکد، نه تنها خسارت ناشی از یخزدگی مرکبات هنوز به باغداران پرداخت نشده بلکه آنان را وادار می کنند تا محصولات کشاورزی خویش را به قیمت ارزان به دلالان بفروشند.
وی از مازندران به عنوان قطب کشاورزی و گردشگری کشور یاد کرد و گفت : با وجود نعمتهای خدادادی در این استان نباید بیکار داشته باشیم در حالی که در عمل غیر از این است.
نماینده مازندران در خبرگان رهبری تاکید کرد تا با اصلاح نظام اداری و خدمت رسانی درست بمردم منویات رهبر معظم انقلاب را برآورده کنید.
او انتقال سفارت آمریکا به قدس را یک اقدام احمقانه دانست و افزود: این تصمیم نابخردانه روی میز کار روسای جمهوری پیشین آمریکا بود اما هیچ کدام جرات چنین حماقتی را نداشتند.
وی از سران دولت های اسلامی انتقاد و تصریح کرد: بدون حمایت آنها آمریکا و نظام صهیونیستی قادر به این اقدام غیر عقلانی نبودند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران ادامه داد: آمریکا و نظام صهیونیستی با این اقدام سخیفانه سرنوشت شومی را برای خویش رقم زده اند چرا که مردم انقلابی فلسطین این امر را تحمل نخواهند کرد.
او یاد آور شد: همه دنیا شاهد بودند که شورای امنیت، سازمان ملل و حقوق بشر در قبال حمام خون راه انداختن استکبار جهانی و صهیونیست غاصب و کشت کودک هشت ماه نه تنها آرام گرفتند بلکه جنایات آنها را تایید کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.