حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » حماسه‌آفرینی زنان دردفاع مقدس به نسل جوان شناسانده شود

کارشناس آموزشی و فرهنگی آکادمی آموزش تمدن اسلامی گفت: زنان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌آفرین بودند که باید ابعاد این رشادت‌ها به جامعه به‌ویژه نسل جوان شناسانده شود.

...

کاوش نیوز: «محمد بهرامی» در نشست تخصصی بررسی تجربه بانوان در دفاع مقدس در اراک، افزود: نقش‌آفرینی زنان به شیوه‌های گوناگون در دفاع مقدس پابه‌پای مردان بوده و سهم بزرگی در تاریخ‌سازی دفاع مقدس دارند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از سه مرحله شکل گیری، پیروزی و بالندگی و فرهیختگی تشکیل شده که زنان بصیر ایران در تمامی این مراحل ردپای هوشمندانه و مقتدرانه از خود برجا گذاشته‌اند.

کارشناس آموزشی و فرهنگی در آکادمی آموزش تمدن اسلامی گفت: زنان با الگوگیری از قیام عاشورا و با عشق به دین، امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) برای پیروزی اسلام تلاش زیادی کرده‌اند و در برابر دشمن آگاهانه ایستاده‌اند.

بهرامی افزود: مادران و زنان این دیار با وجود احتمال شهادت فرزندان و یا همسران خود آنان را به جبهه‌های نبرد می‌فرستادند و چنانچه این مادران نبودند شاید این پیروزی به‌دست نمی‌آمد.

وی عنوان کرد: با توجه به توطئه‌های کنونی دشمن، نقش زنان امروز در مقابله با دشمنان کمتر از گذشته نیست و باید با حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و تربیت نسلی روشنفکر و آگاه از کشور خود دفاع کنند. اجلاسیه بانوان کنگره ملی امام راحل و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی ۲۷ شهریور ماه با سخنرانی «طوبی کرمانی»، دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان در اراک برگزار می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.