حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » زنان محور تربیتی و رفتار اجتماعی در جامعه هستند

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان:

زنان محور تربیتی و رفتار اجتماعی در جامعه هستند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: زنان محور تربیتی و رفتار اجتماع در جامعه هستند و درصورتی‌که از نشاط کافی برخوردار باشند در شادکامی خانواده و جامعه تاثیر گذارند.

...

کاوش نیوز: ناهید پرویز پور در سومین روز از هفته گرامیداشت مقام زن و مادر در کارگاه آموزشی نشاط خانواده که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: نشاط یکی از نیازهای طبیعی انسان است که نقش موثری در تقویت اراده و تصمیم انسان دارد.

وی افزود: نشاط به انسان انرژی مثبت می‌دهد و کارهای سخت و سنگین را آسان و سبک می‌کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: آموزش راهکارهای دستیابی به نشاط و تقویت تفکر مثبت در زنان باعث می‌شود که آنان در محیط خانه و جامعه، صمیمیت بیشتری ایجاد کنند و از بروز بسیاری از سوء تفاهمات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

به گفته وی زنان شاغل که مدتی از زمان خود را در بیرون از خانه می‌گذارند باید در کیفی سازی ارتباط موثر با اعضای خانواده تلاش کرده تا خلاء زمانی عدم حضور خود را در محیط خانواده جبران کنند.

پرویزپور هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی هر چه بیشتر زنان شاغل با روش‌های شادزیستن در زندگی عنوان کرد و گفت: مربیان این کارگاه‌ها با همکاری دفتر امور بانوان استانداری و اداره کل بهزیستی آموزش‌های لازم را دیده‌اند و تا پایان اسفند به بانوان دستگاه‌های اجرایی آموزش‌های لازم را خواهند داد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.