حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » تسهیلات کرونا به باشگاه‌‌داران لرستان پرداخت می‌شود

تسهیلات کرونا به باشگاه‌‌داران لرستان پرداخت می‌شود مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با بیان اینکه تسهیلات کرونا به باشگاه‌های ورزشی لرستان پرداخت می‌شود گفت: میزان تسهیلات بستگی به نوع باشگاه و فعالیت افراد تحت پوشش این باشگاه‌ها دارد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از تسنیم: حشمت الله امان الهی با بیان اینکه به باشگاه‌داران تسهیلات پرداخت می‌شود اظهارداشت: با توجه به شرایط کرونایی ایجاد شده در کل کشور متاسفانه اکثر باشگاه‌های ورزشی ما چه در استان و چه در سطح شهرستان بروجرد کاملا ضرر و زیان مالی زیادی شدند.

وی افزود: محدودیت‌های کرونایی آسیب‌های زیادی به باشگاه‌داران وارد کرد با پیگیری‌ها و سیاست‌هایی که وزارت ورزش و جوانان داشت سامانه‌ای راه‌اندازی و طراحی شد تا باشگاه داران بتوانند از این طریق مشکلات خود را رفع کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان عنوان کرد: سامانه پرداخت تسهیلات کرونا فعال شده و  باشگاه داران به مدت 10 روز می‌توانند به این سامانه مراجعه و ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: باشگاه داران برای دریافت این تسهیلات حتما باید مدارک خود را بارگذاری و تحویل دهند تا بتوانند از تسهیلات این ارگان بهره‌مند شوند.

امان الهی خاطر نشان کرد: این تسهیلات به صورت بهره 12 درصد و تنفس شش ماهه است که به باشگاه‌داران و موسسان عزیز پرداخت می‌شود. مبلغ تسهیلات کرونا از 80 میلیون تومان تا یک میلیارد تومان است البته میزان پرداخت تسهیلات بستگی به نوع باشگاه و فعالیت افراد تحت پوشش این  باشگاه‌ها دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.