حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » » » مذاکره با آمریکا راه به جایی نخواهد برد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مذاکره با آمریکا راه به جایی نخواهد برد و ملت ایران بیش از گذشته وحدت خود را حفظ کرده‌ اند.

...

کاوش نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر اظهار داشت: ملت ایران هشیار و بیدار بوده و می‌دانند که برجام برای مذاکره با آمریکا کافی بود اگر چه آنها به هیچ چیز اعتقاد ندارند، معاهدات را زیر پا گذاشته و به برجام نیز عمل نکردند.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: مجری عوامل رهبری هستیم و وحدت خود را زیر پرچم ولایت حفظ خواهیم کرد.

 

معامله قرن با یاری خداوند عملی نخواهد شد

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به معامله قرن از سوی آمریکا گفت: آنها می‌خواهند فلسطین اشغالی در اختیار رژیم صهیونسیتی قرار گیرد و پایتخت دومی را انتخاب کنند، رییس جمهور شکست خورده آمریکا می خواهد لابی یهودیان را حفظ کند و همچنین موجب تفرقه بین فلسطینیان شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: می‌خواهند برای مردم فلسطین در سرزمین دیگری مکان ایجاد کنند تا بتوانند به طور کامل سرزمین فلسطین را در اختیار داشته باشند، آنها خیال خام کرده اند و این نقشه با یاری خدا عملی نخواهد شد.

 

ناظران انتخابات، حق‌الناس را رعایت کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: باید با فضیلت ترین انسان ها در مجلس شورای اسلامی حضور یابند و ناظران باید حق الناس را در نظر بگیرند چراکه یک مسئله فقهی و حقوقی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود گفت: در تبلیغات انتخاباتی نباید زیاده گویی شود، استفاده از بیت‌المال ظلم است و با این اقدام حق‌الناس را زیر پا می‌گذارند.

وی با اشاره به وقایع انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ گفت: اتفاقی که در آن سال رخ داد و به آرای مردم اعتراض شد مقام معظم رهبری اعلام کردند که در مقابل حق الناس ایستادگی می‌کنند.

 

دهه فجر، حاصل مجاهدت‌های امام و مردم بود

وی با اشاره به آغاز ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت‌های خستگی ناپذیر مردم و امام راحل (ره) بوده و باید از آن محافظت کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: در ایام فاطمیه شاهد شور، شعور و محبت مردم مسلمان و ولایتمدار لرستان بودیم و بخش عمده برگزاری مراسم ها به عهده جوانان بود که باید این قشر مورد توجه قرار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: باید به جوانان به عنوان یک جوان انقلابی بنگریم و از پیشنهادات آنها برای پیشبرد اهداف استفاده خواهیم کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.