حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.



نماینده ولی فقیه در لرستان:

به بیگانگان اعتماد نداریم

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: مردم ایران به بیگانگان اعتماد ندارند و تحت تاثیر خنده روباه صفت برخی ها قرار نمی گیرند.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد که در محل مصلی الغدیر این شهر اظهار داشت: آمریکا در برابر انقلاب اسلامی راهبردهای بازدارندگی، تغییر در رفتار و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را در سر دارد.

وی گفت: ملت و مسئولان نظام اسلامی همواره راهبردهای انقلابی بودن، پیشرفت با تکیه بر ظرفیت های درونی و اعتماد به مردم و جوانان را در مقابل دشمنان در نظر دارد.

وی افزود: آمریکا و استکبار جهانی بدانند فکر تغییر و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد.

 

** پیام اصلی بیانیه رهبری این است که انقلابی بمانید تا پیشرفت کنید

وی با اشاره به بیانیه مهم مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب اسلامی با عنوان گام دوم انقلاب بیان کرد: این بیانیه بیش از 6هزار کلمه کلیدی دارد و پیام اصلی آن این است که انقلابی بمانید و پیشرفت کنید.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به خوبی نقشه راه انقلاب اسلامی را ترسیم کرده و مسئولان باید این بیانیه را در سیاست گذاری و قانون گذاری هایشان سرلوحه کار قرار دهند.

امام جمعه خرم آباد اضافه کرد: مردم باید این بیانیه را مطالعه کرده و جوانان برای تحقق آن تلاش کنند.

 

**مسئولان برای پیشرفت استان تلاش کنند

آیت الله میرعمادی افزود: مسئولان برای پیشرفت استان و حل مشکلات آن سعی کنند از نیروهای جوان و خلاق استفاده کنند و افرادی که انگیزه ندارند را کنار گذاشته و از مشورت و دلسوزی خیر خواهان استان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هر ملتی از نیروی قوی و توانمند استفاده کند ضرر نکرده است گفت: امیدواریم مسئولین به این موضوع توجه کنند و با اعتماد به نفس از نیروهای با انگیزه استفاده شود.

 

**نسل جوان براساس تعالیم دینی تربیت شوند

نماینده ولی فقیه با اشاره به هشتم اسفند سالروز تاسیس امور تربیتی افزود: بعد از پیروزی انقلاب نهاد تربیتی در آموزش و پرورش تشکیل شد که هدف آن انتقال ارزش های دینی و انقلابی به دانش آموزان است.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: تعلیم و تربیت فلسفه بعثت پیامبران بوده و رسالت اسلام و انقلاب اسلامی تربیت دینی جامعه است.

وی ادامه داد: امور تربیتی آموزش و پرورش رسالت سنگینی دارد چرا که امروز دشمنان جوانان را مورد هدف قرار داده است و ابزار فساد را ترویج می دهد.

وی بیان کرد: در عرصه فضای مجازی بستر برای انحراف و گناه کاملا فراهم است و در این خصوص تربیت انقلابی و دینی مهم بوده و باید به آن بپردازیم، همچنین از آموزه های دینی بهره بگیریم.

امام جمعه خرم آباد اضافه کرد: نباید از روش های تربیتی غربی و سند 2030 استفاده کنیم همچنین باید زمینه برای روحیه انقلابی جوانان را فراهم کنیم.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: باید از منظومه فکری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری استفاده کرد چراکه منظومه ارزشمند آنان بهترین الگو برای تربیت جوانان است.

 

**حضرت فاطمه الزهرا (س) اسوه حسنه برای مردم جهان است

نماینده ولی فقیه در فرازی دیگر از خطبه های خود به سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و آغاز روز زن و هفته گرامیداشت مقام مادر اشاره کرد و گفت: خصوصیات و ویژگی های برجسته حضرت زهرا سبب شد اسوه حسنه برای تمام مردم بویژه زنان و مادران باشد.

آیت الله میرعمادی افزود: حضرت فاطمه اسوه ائمه بوده چرا که ایشان در خانه وحی رشد عقلی ، جسمی و معنوی پیدا کرد.

وی گفت: او وارث اخلاق نیکو رسول خدا، وارث انفاق مادرش خدیجه کبری است و باید از شیوه اخلاقی و تربیتی حضرت زهرا(س) درس بگیریم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.